El FC Barcelona ha acollit una visita exclusiva de Dircom Catalunya al nou Spotify Camp Nou, en el marc de les trobades que el Club organitza amb entitats professionals per apropar el projecte Espai Barça i explicar-ne la dimensió institucional, arquitectònica i comunicativa.

La jornada ha començat amb una benvinguda a càrrec del director de Comunicació del FC Barcelona, Gabriel Martínez, que ha contextualitzat l’abast del projecte i el paper central que tindrà el nou estadi en la projecció global del Club i en l’experiència de socis, aficionats i públic internacional.

A continuació, els participants han fet una visita guiada a les instal·lacions del nou Spotify Camp Nou, conduïda pel director de l’Oficina Tècnica de l’Espai Barça, Lluís Moya, que ha detallat les noves solucions arquitectòniques en sostenibilitat, tecnologia, confort i accessibilitat, així com els principals reptes tècnics del projecte.

La delegació ha visitat també l’oficina comercial del FC Barcelona, on han conegut els productes vinculats a l’explotació VIP del futur estadi i les noves oportunitats de vinculació de marca que oferirà l’Espai Barça.

Manel del Rio, director general del FC Barcelona, ha participat també de la trobada i ha explicat com el projecte Espai Barça es projecta internacionalment com una instal·lació icònica de referència mundial.

Amb iniciatives com aquesta, el FC Barcelona reafirma el seu lideratge institucional, la transparència i la voluntat d’explicar el futur del Club en un moment clau de transformació.

Més notícies aquí