FC Barcelona i Olimpia Milano es veuran les cares aquest dimarts 28 a les 20:30 al Palau Blaugrana, sent el primer dels tres enfrontaments del Barça aquesta setmana. El partit, malgrat ser només la setena jornada de la competició, és important pels dos equips sumar victòries i ubicar-se a la part alta de la taula. Els de Peñarroya encaren el partit després de dues derrotes consecutives a l'Eurolliga, especialment dolorosa l'última a casa contra Zalgiris (73-88) per la contundència del marcador. Malgrat això, la victòria a la Lliga ACB contra Breogán (100-85) ha generat un impuls en l'equip que vol començar a encadenar victòries. 

La setmana continuarà el divendres a Belgrad per jugar contra el Partizan (20.30h) i acabarà el diumenge al Palau davant l'UCAM Múrcia (17.00h).

Pel partit d'aquest dijous, Peñarroya no podrà comptar amb els lesionats Nico Laprovittola i Juan Núñez. Els visitants es presentaran al Palau sense Zach LeDay, Lorenzo Brown, Josh Nebo i Ousmane Diop. 

Objectiu: agafar una ratxa

Després d'un inici de temporada complicat, l'equip de Peñarroya vol aconseguir una bona ratxa de victòries tant a l'Eurolliga com a la Lliga ACB que permeti col·locar-se en millor posició tant en una com en l'altra competició. El Barça encara aquest penúltim partit del mes amb ganes de demostrar que aquest equip vol aspirar a tot. I el primer pas és contra Olimpia Milano, un rival que posarà les coses molt díficils.

Peñarroya: "Necessitem més solidesa defensiva"

L'entrenador del Barça, Joan Peñarroya, ha fet balanç dels últims partits de l'equip. "Estem en un procés de créixer i necessitem més solidesa defensiva. Trobar la constància jugant cada 48 hores és difícil per tots els equips".

El jugador del Barça, Satoransky, també ha parlat de les sensacions de l'equip destacant que "hem de millorar en defensa" i remarcant que "crec que ens pot ajudar molt aconseguir dues o tres victòries consecutives. Venim d'un calendari difícil i necessitem una ratxa positiva".

Més notícies aquí