A les portes del Clàssic de diumenge, la col·lecció de peces de roba al voltant de la campanya del canvi de logo, de la mà de Spotify, incorpora un nou fitxatge. Des d’aquest divendres a les 14.00 hores es pot adquirir a la plataforma d’e-commerce del Club una samarreta del FC Barcelona inspirada en el disseny original de la temporada 2004/05 que combina els colors blaugrana amb tons roses -de l’àlbum Play d’Ed Sheeran- i detalls retro al coll i als rivets de les mànigues. La peça presenta l’escut del Club estampat al pit i el logo de Play texturitzat al teixit. Una samarreta que celebra la passió pel futbol del britànic i recorda una temporada especial perquè va ser llavors quan Ed Sheeran va començar a gravar la seva música i, a més, el Barça va guanyar la Lliga.

Aquesta nova incorporació se suma a les col·leccions ja existents que es van posar a la venda fa uns dies a l’e-commerce del Club, a les Barça Botigues i a la botiga Nike del Passeig de Gràcia de Barcelona. Es tracta d’una edició limitada de la samarreta de joc amb 1.899 unitats en qualitat Match. Una altra, de més exclusiva, amb només 22 unitats, també en qualitat Match, i  la signatura dels jugadors i de les jugadores titulars dels dos partits, el Clàssic i el de la Lliga F. Com a novetat, una col·lecció  també d’11 unitats més, signades per Ed Sheeran. I per completar-ho, una gamma de roba lifestyle -de la qual en queden les darreres unitats- inspirada en l’imaginari visual de l’àlbum Play, que consta de dues samarretes, una dessuadora i una bufanda.

Més notícies aquí