El FC Barcelona i Uber han signat un acord estratègic pel qual la plataforma de mobilitat es converteix en nou Official Partner del Club fins al 2027. L’entesa s’ha presentat aquest dimecres en un esdeveniment celebrat a les instal·lacions del FC Barcelona amb la presència del jugador del primer equip, Pau Cubarsí; del director general del FC Barcelona, Manel del Río; i del CEO d'Uber Espanya i Portugal, Felipe Fernández Aramburu.

L’aliança neix amb l’objectiu de contribuir a millorar la mobilitat de l’afició i la gestió del trànsit al voltant del nou Spotify Camp Nou i dels diferents espais de l’Espai Barça. En aquest sentit, l’acord contempla la implementació de zones de recollida per als i les  usuàries i l’impuls de solucions de mobilitat sostenible, com el servei 100% elèctric d’Uber, disponible a Barcelona des de fa unes setmanes.

Per celebrar l’acord, el FC Barcelona i Uber llancen una edició limitada de 30 CUPRA Tavascan completament personalitzats amb els colors del Club. Els usuaris i les usuàries podran aconseguir un viatge en un d’aquests vehicles a través del servei “Electric” de l’aplicació.

En el marc d’aquest patrocini, Uber i Uber Eats també tindran visibilitat en els espais publicitaris de l’Spotify Camp Nou i podran desenvolupar diverses accions corporatives i de marca en aquesta instal·lació.

Declaracions de Manel del Río, director general del FC Barcelona:

“Aquest acord amb Uber reforça el nostre compromís amb la innovació i amb la col·laboració amb marques líders en solucions de mobilitat. L’aliança neix amb l’objectiu de millorar la mobilitat de l’afició i la gestió del trànsit al voltant del nou Spotify Camp Nou, aprofitant ja solucions sostenibles que estan disponibles a Barcelona. Volem oferir als nostres socis, sòcies, aficionats i aficionades una arribada i una sortida còmodes, segures i respectuoses amb el medi ambient”.

Declaracions de Felipe Fernández Aramburu, director general d’Uber a Espanya i Portugal:

“El FC Barcelona no només mou passions, també mou la ciutat, i amb aquest acord volem posar-hi el nostre granet de sorra perquè l’experiència d’anar al camp sigui encara millor. Esperem que els culers gaudeixin del viatge en el seu CUPRA 100% elèctric amb els colors del seu equip.”

Més notícies aquí