El FC Barcelona i el jugador Landry Farré han arribat a un acord per ampliar el contracte del defensa dues temporades més, de manera que quedarà vinculat al Club fins al 30 de juny del 2028.

L’acte de signatura ha comptat amb la presència del directiu responsable del Futbol Formatiu, Joan Soler, i del director del Futbol Formatiu, José Ramón Alexanco.

12a temporada de blaugrana

Landry Farré, nascut l’1 de gener del 2007 a Abidjan (Costa d’Ivori), es va incorporar al FC Barcelona de ben petit, l’any 2015, com a benjamí de primer any. Des de la seva arribada va destacar com un defensa contundent, de físic potent i bon tracte de pilota.

El defensa barceloní va anar avançant categories jugant tant de central com de lateral, fins que va debutar amb el Barça Atlètic en el segon any de juvenil. Va ser el 25 d’agost del 2024, en la primera jornada de Lliga, contra el Real Unión (1-1). Des d’aleshores van ser habituals les seves aparicions al Barça Atlètic, i va acabar disputant 21 partits, 12 com a titular. Tot i ser encara juvenil de tercer any, en l’actual temporada ha fet el salt definitiu al filial, tot i que una lesió al turmell durant la final de la Intercontinental Sub-20 li ha impedit jugar fins al moment.

Landry, a més, ha estat internacional amb la selecció espanyola en les categories Sub-16, Sub-17 i Sub-18.

 

Més notícies aquí