Trias s’incorpora a l’estructura de la secció de bàsquet
El que va ser pivot del Barça de bàsquet durant sis temporades torna per reforçar l’estructura de la secció. Trias, de 44 anys, torna al Club per realitzar tasques de suport a l’àrea esportiva, així com tasques relacionades amb l’àrea institucional.
L’any 2017 va ser el darrer en què Jordi Trias va tenir un vincle amb el Barça. Va ser concretament a les files del Barça B, on l’expivot va ajudar els joves valors blaugrana en els darrers moments de la seva llarga i reeixida carrera esportiva.
I és que Jordi Trias ha tingut una carrera com a jugador força llarga, de 20 temporades concretament, en què ha vestit, entre d’altres, la samarreta de quatre dels cinc equips catalans que actualment formen part de la Lliga Endesa (Barça, Joventut, Manresa i Girona).
El Barça, sempre al seu cap
Malgrat ser gironí i formar-se a la seva terra, el seu traspàs al Barça la temporada 2004/05 va suposar un gran pas endavant. A les files barcelonistes Trias va guanyar una Lliga ACB (2009), dues Copes del Rei (2007 i 2010), dues Supercopes d’Espanya (2004 i 2009) i una Eurolliga (2010). Pel que fa a títols de caràcter individual, Jordi Trias va ser designat MVP de la Copa que l’equip va guanyar a Màlaga (2007).
Trias sempre ha tingut el Barça al cap: “Malgrat no estar dins, sempre l’he sentit molt meu i representa una il·lusió molt gran i estic molt agraït per la confiança.”
El gironí destaca quina serà la tasca que ve a desenvolupar a l’estructura de la secció: “Estic aquí, sobretot, per donar suport a l’àrea esportiva, així com en la parcel·la més institucional. Sempre m’he considerat un home de Club, abans com a jugador, ara com a treballador i qualsevol cosa que es requereixi de mi, em trobaran preparat.”
Cubells avala la seva arribada
El màxim responsable del bàsquet blaugrana, Josep Cubells, destaca la “transversalitat” de la contractació de Jordi Trias: “Es tracta d’un reforç per a l’estructura de bàsquet. Donarà suport, tant a la part esportiva com a l’institucional. Farà una funció transversal. Ens calen persones com en Jordi, perquè el bàsquet blaugrana té molts reptes al davant i segur que ens ajudarà. A més, en Trias és una persona que coneix perfectament el Club, va ser un dels herois del 2010 i, per tant, serà com tornar a casa”.
Més notícies aquí