L'exhibició inclou fotografies, samarretes oficial de la sección al 1982, pilota commemorativa del 75è aniversari, botes de rugbi del 1970-1980 i trofeu del Primer Campionat Nacional de lliga de 1952-1953. L'exposició, ubicada al costat dels inicis del FC Barcelona.

La presentació de la mostra ha comptat, entre d'altres, amb el membre de la Junta Directiva del FC Barcelona, Josep Maria Albert, el director d’Esports del FC Barcelona, Xavier O’Callaghan, el responsable dels Esports Amateurs, Gaby Cairo, el delegat de la secció, Paco Peña.

A més, han assistit a l'acte entrenadors, capitans, delegats i representants històrics del Barça Rugby. 

Josep Maria Albert: "El rugbi és un esport inclusiu i això fa que n’estiguem orgullosos d’aquesta secció i continuarem apostant pel rugbi".

El membre de la Junta Directiva del FC Barcelona, ha destacat el caire humà de l'exposició: "Darrere de cada secció que té el Barça hi ha una història, de la història de la secció de Rugbi em sento especialment orgullós” ha expressat.

‘Avui és un homenatge als cents anys d’història, però a totes aquelles persones que hi ha passat.’  Ha subratllat.

Paco Peña: "Un espai que no només recull objectes i records, sinó l’ànima de les persones que han fet possible aquests 100 anys d’história"

El delegat de la secció, Paco Peña, ha recordat tots els membres/esportistes del Barça Rugby en aquest segle: "Estem molt il·lusionats i agraïts. És un honor que el Museu del Barça tingui un espai de Rugby. Des d'aquí volem retre homenatge a totes les persones que han passat han lluitat durant aquests perquè tinguem una secció de rugbi al Barça", ha remarcat.

 

Més notícies aquí