Barça Hospitality consolida el seu èxit amb més de 3.700 seients venuts al nou Spotify Camp Nou i les VVIP Suites esgotades
El projecte Barça Hospitality continua consolidant-se com un dels pilars fonamentals de l’Espai Barça amb una resposta molt positiva del mercat. L’últim èxit ha estat el ‘sold out’ de les VVIP Suites, les localitats més exclusives de la nova oferta VIP del Club. Amb aquest assoliment, ja són quatre les tipologies de producte exhaurides: VVIP Suites, Boxes, Premium Seats i Loge Seats, que sumen un total de 1.740 seients venuts.
Aquest èxit s’afegeix al bon ritme de comercialització de la resta d’espais VIP. En aquests moments, les opcions que estan encara disponibles per a qui que vol assegurar-se una localitat ja des del primer partit a l’Spotify Camp Nou són els seients de Players Zone i Pitch Row (situats a la primera graderia) i els Balcony (a la segona graderia). La demanda d’aquests productes continua creixent i ja hi ha diverses zones completament esgotades i el ritme de reserves augmenta setmana rere setmana.
Pel que fa als VIP Ring Seats, ubicats a la primera anella VIP, segueixen disponibles amb una acollida molt destacada. El Club ja ha venut més de 1.000 seients d’aquesta categoria, amb preus a partir de 5.500 € per temporada, i es preveu que aquests productes entrin en funcionament a partir del gener de 2026. Algunes zones també han assolit el límit de disponibilitat.
En conjunt, el FC Barcelona ha venut ja més de 3.700 seients VIP, una xifra que suposa uns ingressos estimats de més de 335 milions d’euros a mitjà i llarg termini. La comercialització s’ha basat en contractes multianuals, la qual cosa assegura una forta estabilitat econòmica per al Club en els anys vinents i consolida el nou model de generació d’ingressos impulsat des del projecte Espai Barça.
Un espai per a empreses i particulars en un entorn privilegiat
L’oferta de Barça Hospitality no només representa una millora qualitativa de l’experiència al nou Estadi, sinó que respon a una demanda creixent per part del teixit empresarial i de particulars que volen viure el futbol d’una manera exclusiva. El Club ha posat el focus principal en empreses que busquen reforçar les seves relacions amb clients, crear vincles de confiança o oferir experiències úniques als seus equips, en un entorn idoni per al networking i les relacions professionals.
A més, l’oferta també preveu opcions per a aficionats i aficionades que vulguin viure el FC Barcelona des d’una perspectiva més íntima i privilegiada, amb diferents rangs de preus i serveis associats per adaptar-se a necessitats i interessos diversos.
Per tal de garantir una experiència d’informació i compra immersiva, el Club compta amb un espai de 1.000 m² dedicat exclusivament a l’Espai Barça, on es poden conèixer tots els detalls de la nova oferta VIP, experimentar els seients, visualitzar els espais i rebre atenció personalitzada en un entorn sofisticat i exclusiu.
Una aposta de futur
Amb una previsió de 9.400 localitats VIP i d’Hospitality al nou Estadi i l’objectiu d’assolir 120 milions d’euros anuals en ingressos combinats amb patrocinis, el projecte continua avançant a bon ritme. L’excel·lent acollida del mercat confirma l’encert del model impulsat pel FC Barcelona i situa el Club com un referent europeu en l’oferta d’experiències esportives Premium.