Local
IMG_7165

El FC Barcelona, classificat per a unes noves semifinals de Copa del Rei

Un cop a semis, el Rei de Copes ha passat 40 cops a la gran final copera

El Barça s’ha imposat còmodament al València als quarts de final de la Copa del Rei a Mestalla i ha certificat la classificació per a les semifinals d’aquesta competició. Això no és un fet casual, ja que és el 61è cop que els culers arriben a aquesta fase d’un torneig que han guanyat en 31 ocasions, l’equip que més en té a les seves vitrines.

Dades per creure en el triomf

Dels 60 precedents existents en aquesta ronda, els culers han passat a la final en 40. És a dir, els barcelonistes s’han imposat als seus rivals en dues de cada tres semifinals. Una dada que demostra perquè són els Reis de Copes.

_GP15469
No et perdis els propers partits a l'Estadi Olímpic Lluís Companys
Vine a veure el Barça de futbol masculí en directe.
Compra entrades

Pel que fa als rivals amb qui s’han vist més les cares històricament en aquesta fase, hi ha un empat a vuit entre el Reial Madrid, l’Atlètic de Madrid i el València. De fet, l’última vegada que el Barça va arribar a les semifinals va ser en la campanya 2022/23, en les quals van caure contra el Reial Madrid. 

Record feliç

En canvi, si busquem el precedent de l’última Copa guanyada, la de la 2020/2021, els culers en tenen un millor record . El conjunt blaugrana, entrenat en aquell moment per Ronald Koeman, va signar una gran remuntada davant del Sevilla. Tot i haver perdut per 2-0 en l’anada al Sánchez Pizjuán, van capgirar l’eliminatòria amb un 3-0 a l’Spotify Camp Nou.

Així doncs, el Barça és a només tres partits d’aixecar la seva 32a Copa del Rei. Veurem si els de Hansi Flick són capaços de tornar a portar aquest trofeu a casa en el primer any de l’alemany a la banqueta blaugrana.

Més notícies aquí