El cap de setmana del Barça Hockey Herba es tanca amb resultats diferents pels dos equips. El masculí va aconseguir de nou un bon resultat en un desplaçament, davant el Madrid-Las Rozas (1-2), però el femení no va trobar la victòria en un partit complicat davant el Taburiente (0-4).

Els nois de Pol Garrido van tornar a sumar tres punts en un desplaçament a Madrid per segona setmana consecutiva. Aquesta vegada davant el Madrid-Las Rozas, en un partit on els blaugranes es van imposar des de l'inici amb un gol de Kentaro Fakuda.

Tot i Las Rozas empatar en el tercer quart, una jugada de penal córner de Mackenzie Connor va sentenciar el partit (1-2). Una victòria que situa al Barça en setena posició a la Lliga MGS i que acredita un inici de temporada que respon a les expectatives.

D'altra banda, el Barça femení va caure a Pau Negre amb el Taburiente. Les noies van rebre dos gols en la primera part, que van complicar el partit. Tot i la feina feta i l'esforç de l'equip, la derrota va acabar amb un 0-4.

Tanmateix, és important destacar la feina contínua que està fent el cos tècnic, així com l'esforç de l'equip per adaptar-se a les exigències de la Divisió d'Honor Femenina.




Més notícies aquí