Han tocat el cel de Bilbao. Amb la tercera Champions, el Barça continua fent gran la seva llegenda a Europa, però no només pels èxits esportius. I és que com ja va sent habitual des de fa uns anys el potencial de mobilització del combinat femení arriba a nivells celestials. El valor és pràcticament inquantificable, però el que sí que es pot demostrar és que tots units fem força i juntes som imparables.

Més de 50.000 persones han presenciat avui una nova coronació del Barça a Europa, i s'ha convertit en la final de Champions amb més espectadors omplint les graderies de la seu. I és que si els carrers i les places de Bilbao ja feien patxoca, San Mamés s'ha engalanat de blaugrana per presenciar un autèntic espectacle futbolístic.

De mica en mica, l'estadi s'ha anat omplint i els càntics han anat ressonant cada vegada més fort: el duel estava a punt de començar. Però tota Catedral necessita el seu rosetó, i San Mamés no podia ser menys per a l'ocasió. Naixent a la segona la graderia del gol nord, s'ha alçat un "tifo" per moure la força blaugrana. Sota el lema "Movem el món", les futbolistes i l'afició han fet pujar de valent les revolucions del duel.

Sentint les pregàries de tots els culers, d'una vegada per totes, la tercera és la bona. I és que l'empenta que els 40.000 assistents blaugrana han donat durant tot el partit, ha estat clau per aixecar-se per fi, campiones d'Europa davant el combinat francès.

Si Barcelona ja era blaugrana, ara també ho és Bilbao i Europa.

 

Més notícies aquí