Local

El FC Barcelona explica el projecte de l'Spotify Camp Nou i l'avanç de les obres en una sessió participativa

Els socis i sòcies del FC Barcelona i el públic que ho ha seguit en directe pel web del Club i per la plataforma Barça One han conegut de primera mà les últimes novetats del futur Estadi i han exposat les seves preferències de cara a la tornada a la nova llar blaugrana

La sessió participativa referent al projecte de l’Spotify Camp Nou ha tingut lloc aquesta tarda a l'Auditori 1899 i ha comptat amb la presència de la vicepresidenta institucional, Elena Fort, i del director d’operacions de l’Espai Barça, Joan Sentelles, que han explicat tots els detalls del futur Estadi i l’estat d’avançament de les obres als socis i sòcies que han assistit a la trobada i també a tot aquell públic que ho ha seguit en directe pel web del Club i per la plataforma Barça One.

 

La vicepresidenta del FC Barcelona, Elena Fort, ha estat l’encarregada de liderar la sessió participativa i ha començat explicant l’estat d’avançament de la remodelació de l’Spotify Camp Nou i en quin punt es troben les obres. Els terminis segueixen en línia amb les previsions i cada vegada son més visibles els pilars que sostindran la nova tercera graderia. A continuació, Joan Sentelles, director d’operacions de l’Espai Barça, ha exposat tots aquells aspectes tècnics i arquitectònics que formen part del projecte del futur Estadi i s’ha mostrat un vídeo de l’evolució de les obres dels últims mesos.

Fort també ha compartit amb tots els socis i sòcies, així com amb el públic que ho ha seguit en remot, la nova proposta de Barça Hospitality amb què comptarà l’Spotify Camp Nou i ha acompanyat la seva explicació d’alguns renders dels espais que el Club està comercialitzant en aquests moments. Cal recordar que dues de les principals vies per assolir l’objectiu en la generació de nous ingressos són nous acords de patrocini lligats amb l’Estadi, tenint en compte que l’acord amb Spotify pels title rights n’ha estat el primer, i una oferta de llotges i seients VIP de qualitat molt superior i que triplicarà l’oferta actual. D’aquesta manera, està previst que els nous acords de patrocini i la nova oferta VIP generin conjuntament al voltant dels 120 milions d’euros d’ingressos anuals.

Finalment, s’han compartit les principals conclusions de l’enquesta que es va fer als abonats i abonades de l’Spotify Camp Nou i als socis i sòcies amb passi a l’Estadi Olímpic Lluís Companys. En aquest sentit, s’ha donat pas a un torn obert de preguntes perquè els i les assistents poguessin expressar les seves preferències i donar el seu punt de vista de la tornada a la nova llar blaugrana, prevista per a finals d’aquest any 2024.

Més notícies aquí