Local

El FC Barcelona i CUPRA renoven la seva aliança global fins al 2029

CUPRA continuarà sent l'Official Automotive and Mobility Partner i l'Official Car del FC Barcelona durant els propers cinc anys. L'acord amplia el patrocini de CUPRA a tots els esports professionals del Club i en reforça la presència internacional

El FC Barcelona i Cupra han renovat aquest dimecres la seva aliança global per continuar inspirant el món des de Barcelona. CUPRA continuarà sent l'Official Automotive and Mobility Partner i l'Official Car del Club durant les properes cinc temporades, fins al 2029, i amplia la seva vinculació a tots els esports professionals del Club.

La seu de CUPRA a Martorell ha acollit l'acte on el president del FC Barcelona, Joan Laporta i el CEO de CUPRA, Wayne Griffiths, han anunciat la renovació de l'acord. La trobada també ha comptat amb la presència del vicepresident responsable de l'àrea de màrqueting, Juli Guiu, i de jugadors dels diferents equips professionals del Club: Robert Lewandowski (futbol masculí), Jana Fernández (futbol femení), James Nnaji (bàsquet), Miquel Feixas (futbol sala), Domen Makuc (handbol) i Matías Pascual (hoquei patins).

CUPRA renova l'acord amb el FC Barcelona per prolongar una aliança que es va iniciar el 2019 i que es fonamenta en els valors compartits per les dues marques i en una visió de futur conjunta. L'aposta pel talent jove a tots els equips professionals del FC Barcelona connecta amb l'essència rebel de CUPRA, creada per a una nova generació de conductors preparats per a la mobilitat elèctrica.

El president del FC Barcelona, Joan Laporta, ha recordat: “Estem molt feliços d’estendre fins al 2029 el nostre acord amb CUPRA i d’ampliar-lo a tots els esports professionals del FC Barcelona. Durant aquests darrers anys el Barça i CUPRA han format un equip extraordinari que ara es reforça per afrontar el futur amb esperit guanyador. El món de l’esport i el de l’automòbil comparteixen el repte de perseguir sempre l’horitzó a la cerca dels èxits. Sota aquest convenciment treballarem plegats durant els propers anys, amb una marca jove, líder, global i amb compromís com és CUPRA.”

Per la seva banda Wayne Griffiths, CEO de CUPRA, ha assegurat: "A CUPRA compartim els valors del FC Barcelona, el club més gran del món. Totes dues marques afrontem els reptes amb passió, tenim ambició guanyadora i la vocació global d'inspirar el món des de Barcelona. La nostra aposta comuna pel futur i les noves generacions ha creat una connexió única que estem molt satisfets de perllongar. La renovació de la nostra aliança global ens permetrà continuar desafiant l'statu quo des del camp i la carretera, i reforçar la nostra ambició de convertir CUPRA en una marca espanyola realment global.” 

 

Més que un patrocini 

En aquesta nova aliança global, CUPRA renova com a Official Automotive and Mobility Partner i l'Official Car del FC Barcelona. La marca també es manté com a Global Partner, i estarà present com un dels patrocinadors oficials a l'Espai Barça.

L’acord amplia l’abast del patrocini als esports professionals del Club. A més de mantenir la seva relació amb els primers equips de futbol masculí i femení, CUPRA es converteix en patrocinador oficial dels equips de bàsquet, futbol sala, handbol i hoquei patins del FC Barcelona fins al juny del 2029.

Per reforçar l'impacte internacional de la marca i del Club, el logotip de CUPRA estarà present a la màniga dreta de la samarreta de l'equip de futbol masculí i femení durant les edicions del Summer Tour del 2024, 2025 i 2026, així com als partits amistosos internacionals de les properes tres temporades. 

Amb l'objectiu de donar suport a l'estratègia global de CUPRA i enfortir el compromís amb el talent, la companyia serà el main partner d'una de les Barça Academy internacionals del FC Barcelona. Aquesta associació es traduirà en la presència de CUPRA al nom i el branding de les instal·lacions.

Inspirant el món des de Barcelona

Els assistents a l’acte de renovació han estat rebuts pel CUPRA DarkRebel, el showcar que la marca va presentar al saló IAA 2023 de Múnic, juntament amb el CUPRA Raval i el CUPRA Tavascan. Aquests models electrificats representen la visió i plans de futur de CUPRA, en què figuren aquests nous herois per a una nova era.

La renovació d'aquesta aliança global arriba després d'un 2023 de xifres rècord per a CUPRA, amb 230.700 vehicles lliurats, un 50,9% més que l'any anterior, i amb més de 500.000 cotxes lliurats des del llançament de la marca el 2018. A més, CUPRA ha reforçat la seva posició com una de les marques d'automoció que creix més a Europa gràcies als sòlids resultats obtinguts en mercats clau, impulsant així la globalització de CUPRA.

Més notícies aquí