El vigent campió de Lliga entra en escena. El FC Barcelona es disputarà els primers tres punts de la temporada al Coliseum Alfonso Pérez contra el Getafe, a partir de les 21.30 hores. El Barça buscarà guanyar a domicili per començar de la millor forma possible el camí per revalidar el títol assolit el passat mes de maig. D’altra banda, el conjunt ‘azulón’ voldrà estrenar-se davant la seva afició amb victòria després d’assolir la permanència de la Lliga 2022/23 en l’última jornada de la competició. Sense victòria a Getafe des del 2019 El balanç en Lliga de la temporada anterior és favorable als culers amb una victòria a l’Spotify Camp Nou per la mínima amb gol de Pedri al minut 35 (1-0) i un empat sense gols al Coliseum Alfonso Pérez, un camp complicat per al FC Barcelona en els darrers anys. Els culers no guanyen des del 28 de setembre de 2019 (0-2). A més, el Getafe ha mantingut la porteria a zero a casa contra el Barça des d’aquell mateix partit.

Vols la samarreta de la senyera?
Fes-te amb aquesta especial equipació
COMPRA-LA ARA label.aria.arrowright

Els convocats de Xavi

Els blaugranes arriben al primer partit oficial de la temporada després d’encadenar tres victòries en els amistosos contra el Reial Madrid, l’AC Milan i el Tottenham Hotspur. L’últim d’aquests partits, precisament, va ser en l’estrena de l’Estadi Olímpic Lluís Companys com a nova llar culer.

Els convocats per a aquest primer partit a Getafe són: Ter Stegen, R. Araujo, Gavi, Ferran, Pedri, Lewandowski, Ansu Fati, Raphinha, Christensen, Ez Abde, Romeu, S. Roberto, F. D Jong, Gündoğan, Kounde, Eric, Astralaga, Lamine Yamal, Balde, M. Casadó i Fermín. 

El Getafe vol patir menys

L’equip dirigit per José Bordalás buscarà començar la temporada de la millor forma possible. La passada temporada, va assegurar-se la permanència a l’última jornada amb l’empat sense gols contra el Valladolid. Per tal de mantenir la categoria, el Getafe ha incorporat en aquest mercat de fitxatges a Anthony ‘Choco’ Lozano, Fuzato, Sergi Altimira i José Ángel Carmona. A més, ha executat l’opció de compra dels jugadors que ja formaven part de l’equip: Portu i Alderete.

Més notícies aquí