Local

El Barça Femení aterra a TikTok

El canal neix com a part de l'aposta del Club per apropar les jugadores encara més a la comunitat de fans, connectar amb noves audiències i compartir continguts premium i rellevants per a la comunitat de més de mil milions de persones de TikTok

El FC Barcelona presenta un nou perfil oficial de TikTok (@fcbfemeni) dedicat exclusivament al primer equip de futbol femení. Aquest llançament forma part de l'aposta digital de creació de continguts d'entreteniment del Club, juntament amb el propòsit d'apropar les jugadores a l'afició, impulsar-ne el descobriment a noves audiències i continuar potenciant-les com a figures referents i d'inspiració per a les noves generacions.

Disponible en més de 150 mercats i amb una comunitat de més de mil milions de persones al món, la diversificació a TikTok és un moviment estratègic amb el qual el Barça Femení tindrà l'oportunitat de connectar amb els seus seguidors i seguidores arreu del món en un entorn únic i en constant creixement. A través de continguts creatius, divertits i innovadors, amb les seves jugadores com a principals protagonistes, que compartiran moments únics i autèntics del seu dia a dia, el Club té la finalitat d'apropar el primer equip de futbol femení a la comunitat amant del futbol femení de TikTok, a través de l'autenticitat, la naturalitat i l’originalitat, que caracteritza i triomfa a la plataforma. El to desenfadat i proper que connecta els usuaris de TikTok donarà l'oportunitat a la comunitat de fans de tenir accés a moments únics i personals entre jugadores, com ara converses o jocs entre si, així com el privilegi de tenir al seu abast contingut esportiu a moments d'alt interès, com ara la UWCL o els Clàssics.

La comunitat de TikTok és especialment interessant per al FC Barcelona, ​​ja que es tracta d’un perfil de persones interactives, creatives i compromeses. Aquesta comunitat acull la diversitat social, s'interessa per l'esport femení i impulsa l'empoderament de les esportistes mitjançant autèntiques connexions.

La presentació del nou canal del Barça Femení compta amb un vídeo, protagonitzat per Oshoala i Mapi, on la defensa descobreix que existeix un compte de TikTok de l'equip gràcies a la davantera. I és precisament aquest estil, directe, interactiu i desenfadat el que marcarà la línia comunicativa i audiovisual del TikTok @fcbfemeni

 

La comunitat del FC Barcelona a l’entorn digital, en constant creixement

La comunitat del Barça a les plataformes d’entreteniment digitals és de prop de 411 milions de seguidors/es en tots els perfils i l'Entitat és líder en interaccions entre els clubs de futbol a nivell mundial.

Concretament a TikTok, la plataforma que creix més ràpid entre els joves, el Club ha multiplicat per 2 el seu creixement l'últim any, i compta ja amb 27 milions de seguidors/es a tot el món i 623,5 milions de likes a través del seu únic perfil oficial fins ara, www.tiktok.com/@fcbarcelona. És mitjançant la creació de nous comptes, com en aquest cas el del Femení, que a nivell mundial ja compta amb més de 2,8 milions de seguidors en plataformes d’entreteniment, com el Club reforça contínuament la presència i el lideratge a l'entorn digital.

 

Sobre TikTok

TikTok és la principal destinació per a vídeos mòbils de format curt. La seva missió és inspirar i enriquir la vida de la gent oferint-los un espai per a l’expressió creativa i una experiència genuïna, alegre i positiva. TikTok compta amb oficines globals entre les quals es troben les seus de Los Angeles, Nova York, Londres, París, Berlín, Dubai, Jakarta, Seül i Tòquio.

Més notícies aquí