Elena Fort: “Necessitem conèixer-nos i els volem escoltar, hem de saber qui són els propietaris del Club”
Aquest dimarts, la vicepresidenta del FC Barcelona, Elena Fort, ha visitat Barça TV amb una entrevista que s’emetrà avui a les 15 h per parlar de la importància del procés d’actualització del cens de socis i sòcies que el Club ha iniciat des d’avui mateix. La vicepresidenta ha explicat que principalment respon a dos objectius fonamentals: “Saber qui som i quants som”. En aquest sentit, renovar les dades de què disposa actualment el Club i ampliar els perfils dels membres del col·lectiu ajudarà a poder millorar i augmentar la personalització de la comunicació entre el Club i els seus socis.
Tal com ha recordat Elena Fort a l’entrevista, “l’última actualització del cens va ser el 2012 i en aquests 11 anys han passat moltes coses, el Club ha evolucionat de moltes maneres i tecnològicament tot ha canviat” i ha afegit que aquest procés de renovació del cens “és una gran notícia per al Barça i és necessari tant per als socis i sòcies, com per al mateix Club”. “Necessitem conèixer-nos i els volem escoltar, hem de saber qui són els propietaris del Club, per això és important possibilitar que el FC Barcelona es pugui adreçar al soci i millorar aquesta relació amb ells per poder conèixer els seus gustos, les seves inquietuds i poder adreçar-nos a ells més particularment i establir una relació i un vincle més fort encara”, ha remarcat la vicepresidenta.
El procés d’actualització és molt senzill, i segons ha explicat Elena Fort només caldrà “un dispositiu electrònic amb accés a internet i càmera i tenir a mà el DNI, NIE o passaport, així com el codi i PIN”. En aquest sentit, el Club crearà el perfil digital de cada soci i sòcia amb la captura de la imatge del document d’identitat, una foto de la seva cara i una breu gravació de veu. “El FC Barcelona habilitarà un espai al Club perquè tothom ho pugui fer i posarem totes les facilitats del món”, ha anunciat la vicepresidenta. I ha remarcat: “Serà més digital que presencial, la presencialitat es farà per ajudar a fer el procés digital i reforçarem també l’ajuda telefònicament”.
“El referèndum de l’Espai Barça via telemàtica va ser un gran èxit i va ser el principi d’aquest camí de continuar avançant en la digitalització del Club”, ha explicat Elena Fort fent referència a l’aposta digital que s’està fent des del FC Barcelona. Un procés en què la seguretat és un dels elements clau: “Malauradament hem tingut alguns episodis a l’Spotify Camp Nou que hem hagut de posar mesures en qüestions de seguretat i aquest coneixement i aquest nou perfil digital ens ajudarà a millorar aquestes mesures”, ha afirmat Fort.
La vicepresidenta ha avançat també: “En breu entrarà en funcionament el eAbonament i el eTicket i per tant estem treballant en una digitalització total, una transformació del Club i una transformació en la manera de comunicar-nos i d’entendre’ns”. A més, totes aquestes tecnologies s’aplicaran també al futur Espai Barça.
Finalment també ha parlat del número de sòcies al Club, ja que la massa social està al voltant del 26% i una de les voluntats és aconseguir que aquest número augmenti. En aquest sentit, ha recordat l’acte obert a sòcies que es va organitzar emmarcat en el Dia Internacional de la Dona i ha assegurat: “El que es va constatar és que en som encara poques i ens hem de reivindicar i participar més al Club”. Així, a través de l’esport femení, que encapçala el primer equip de futbol, la vicepresidenta ha fet una crida a “integrar més la dona en el dia a dia del Barça” i saber què es pot donar també a aquestes sòcies “perquè puguin gaudir d’aquest privilegi que és ser sòcia del Barça”.
A continuació, un avanç de l'entrevista:
Més notícies aquí