Local

El Barça portarà a la samarreta el logotip del disc MOTOMAMI de ROSALÍA amb motiu del Clàssic de diumenge

Aquest emblema també substituirà el de Spotify en el Barça-Madrid de l’equip femení que es disputarà el dissabte 25 de març a l’Estadi Johan Cruyff. El 2022 les reproduccions de les cançons de Rosalía a Spotify van créixer més d’un 110% i va ser l’artista femenina més reproduïda a la ciutat de Barcelona

Per segon cop aquesta temporada, la samarreta del FC Barcelona es convertirà en un espai de celebració de la creació musical de la mà de Spotify, main partner del Club. Després de la incursió del logotip del cantant i compositor canadenc Drake amb motiu del Madrid-Barça del 16 d’octubre, aquest cop ha arribat el torn de la cantant catalana més internacional del moment, ROSALÍA. El logotip del seu últim àlbum, MOTOMAMI, es podrà veure de manera exclusiva al pit dels jugadors durant el Clàssic que es disputarà a l’Spotify Camp Nou el diumenge 19 de març.

Per la seva banda, l’equip de futbol femení també se sumarà a aquesta celebració de la música i de l’èxit de ROSALÍA lluint aquest mateix logotip a la seva samarreta durant el Barça – Madrid que jugaran el dissabte 25 març a l’Estadi Johan Cruyff.

El Club i Spotify han difós a les seves respectives xarxes socials diferents continguts audiovisuals per introduir els fans en aquest esdeveniment. Una d’aquestes peces és un espot en què es veu un cuidador de la gespa de l’Spotify Camp Nou a qui, de sobte, se li escapa la màquina que marca les línies del camp i aquesta dibuixa, enmig de terreny de joc, el logotip de MOTOMAMI. 

MOTOMAMI compleix un any

Spotify, el servei de subscripció d’àudio en streaming més popular del món, cedeix el seu privilegiat espai a la samarreta del FC Barcelona en el marc del partnership estratègic que manté amb el Club amb l’objectiu d’oferir experiències innovadores per als fans del futbol i alhora ajudar a arribar a nous públics a través de la música. L’aliança també ofereix un escenari global per als artistes i crea noves oportunitats per connectar-los amb fans d’arreu del món.


El Barça i Spotify han escollit ROSALÍA perquè just aquest mes se celebra el primer aniversari del llançament del disc MOTOMAMI, una nova fita de la música contemporània. El seu tercer àlbum d’estudi ha rebut l’aclamació de la crítica internacional i, entre d’altres distincions, compta amb el Grammy al millor àlbum llatí alternatiu o de rock, entregat el febrer passat a la 65a edició d’aquests guardons. El treball conté cançons com ‘Despechá’, ‘La fama’, ‘Saoko’ o ‘Bizcochito’, que ja s’han convertit en himnes per a una generació i acumulen centenars de milions de reproduccions a Spotify.

El 2022 ROSALÍA va ser l’artista nascuda en territori espanyol més reproduïda del món a Spotify. Les reproduccions de les seves cançons en aquest servei de streaming van créixer un 110% durant aquell any i també va ser l’artista femenina més va sonar a la ciutat de Barcelona a través de Spotify.

Samarretes d’edició limitada a la venda

Spotify i el FC Barcelona volen que la incorporació de ROSALÍA a la samarreta quedi per a sempre en el record dels culers i dels seus fans, per això han creat dues col·leccions de samarretes d’edició limitada. 

La primera és una edició de tan sols 1899 unitats amb el logotip de MOTOMAMI al pit i un dorsal dedicat a l’artista, amb el nom ROSALÍA i el número 1, en al·lusió a l’aniversari del seu disc.  Aquestes peces estan disponibles a un preu de 399,99 €, tant en versió masculina com femenina, des d’aquest dimecres 15 de març a les Barça Stores de l’Spotify Camp Nou, de Madrid i de la T1 de l’Aeroport de Barcelona, a més de l’e-commerce del Club.

I la segona és una samarreta glow amb només 22 unitats a la venda, 11 de masculines i 11 de femenines. El que les fa úniques i irrepetibles és que les lletres tenen un efecte fosforescent en l’obscuritat, els dorsals estan numerats de l’1 a l’11, i a més, estaran signades pels jugadors i jugadores de l’onze inicial dels respectius clàssics. Cada peça té un preu de 1.999,99 € i surten a la venda també aquest dimecres 15, en aquest cas, només a la plataforma d'ecommerce del Club.

Una aliança estratègica

La col·laboració entre el FC Barcelona i Spotify, que es va iniciar l’1 de juliol passat, s’emmarca en l'objectiu estratègic del Club de buscar de manera proactiva partners que comparteixin els valors i la filosofia que defineixen la seva marca i, alhora, li permetin mantenir la seva condició de referent global, dins i fora dels terrenys de joc, en un entorn cada cop més competitiu.

Declaracions de Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Màrqueting del FC Barcelona:

“Un cop més, de la mà de Spotify, hem portat la nostra col·laboració a un altre nivell. Hem aconseguit sorprendre els nostres fans d’arreu del món amb una acció que incorpora una artista tan icònica com la ROSALÍA a una samarreta tan estimada com la del Barça. La música i el futbol formen una parella de ball amb molt de recorregut per endavant i estem molt feliços de fer-ho acompanyats de la plataforma global d’àudio en streaming més popular del món, Spotify”.

Declaracions de Marc Hazan, Spotify VP Partnerships:

“Ens sentim honrats de cedir l'espai Spotify de la samarreta del FC Barcelona per celebrar la ROSALÍA, l’artista espanyola més reproduïda durant el 2022 a Spotify. És una oportunitat per continuar celebrant la nostra associació única amb el FC Barcelona i continuar unint el món del futbol i la música".

 

Més notícies aquí