Local

El FC Barcelona i VeganNation s'uneixen per promoure un estil de vida sostenible a tot el món

La comunitat global fundada el 2017 per fomentar una comunitat innovadora al voltant de la vida sostenible es converteix en partner global del Club durant les properes tres temporades

El FC Barcelona i VeganNation han signat oficialment un nou acord de patrocini amb què la comunitat global, fundada el 2017 per promoure la vida i les pràctiques sostenibles, es converteix en nou patrocinador del Club per a les properes tres temporades, fins al 30 de juny del 2025. A través d’aquesta nova aliança, ambdues entitats treballaran per liderar una nova generació d'afició conscienciada en l’àmbit de l’ecologia, amb l’objectiu de transmetre sobre la importància de la sostenibilitat i les pràctiques responsables per al planeta a la seva comunitat global de seguidors i seguidores.

La unió amb VeganNation s’emmarca dins del pilar de Sostenibilitat inclòs en el Pla Estratègic 2021-26 definit per la Junta Directiva del Club, i que aborda aquesta qüestió en les vessants financeres, esportives i mediambientals. Un camp, aquest últim, que VeganNation treballa àmpliament a través de la seva aplicació, en què reuneix persones que creuen en la necessitat d'actuar de manera innovadora i sostenible, alhora que connecta empreses i organitzacions que operen d'acord amb aquests valors respectuosos amb l’entorn, seguint una sèrie de criteris mediambientals, socials i de governança (ESG).

L'acord inclou els drets d'associació amb els primers equips de futbol masculí i femení, així com drets d’hospitality i la creació de contingut a difondre a través dels canals i les plataformes digitals del Club. En aquest sentit, el Barça i VeganNation treballaran en diferents projectes centrats en la vida sostenible, especialment en l'economia circular i la conscienciació. Es tracta d'un objectiu senzill, però potent, d'enfortir els valors ètics, socials i econòmics per millorar la vida de les pròximes generacions. Ambdues entitats aprofitaran l’altaveu que ofereix una organització global com el FC Barcelona i les seves plataformes digitals, que actualment compten amb més de 400 milions de seguidors arreu del món. L'associació entre el FC Barcelona i VeganNation és una afirmació i un ferm compromís per crear un impacte genuí per al planeta i tots els éssers vius, reconeixent la urgència amb què la societat ha d'actuar i la necessitat de treballar per un consum i una vida sostenible. No és casualitat que el FC Barcelona hagi trobat un soci viable a VeganNation, una organització que treballa per transformar el món canviant primer la manera de gastar.

Declaracions de Juli Guiu, vicepresident de l’Àrea de Marketing del FC Barcelona

“Ens complau poder anunciar una nova aliança en el camp de la sostenibilitat, juntament amb un partner que busca posar en contacte les persones per tal d’avançar cap a un món més respectuós amb el seu entorn de cara al futur. A més, aquest patrocini ens permet seguir reforçant la nostra aposta en aquest àmbit, que és un dels pilars del Pla Estratègic del Club, que busca impulsar iniciatives que ens permetin ser sostenibles des de la vessant econòmica i mediambiental. Així mateix, aquesta aliança posa en evidència un cop més com les marques confien en el FC Barcelona per arribar a tot el món gràcies a l’ampli seguiment amb què compta el Club a nivell global.”

Declaracions d’Isaac Thomas, CEO de VeganNation

“Aquesta unió històrica amb el FC Barcelona ens brinda una oportunitat única per a canalitzar el poder, la passió i la dedicació  que  l'esport té en les vides de persones de tot el món vers un impacte real per al nostre planeta. Treballar amb el FC Barcelona conduirà i fomentarà una comunitat de persones més responsables, i també la pròpia pràctica de l’esport,  protegint el nostre planeta i configurant el nostre futur comú. Aquest partnership  és el començament d'una campanya mundial en què més clubs s'uniran a la crida i crearan un impacte real i pràctic per a les nostres comunitats a tot el món."

Més notícies aquí