Local

La setena 'Barça Store' oficial obre davant de la Sagrada Família

El Club avança en l’expansió del seu negoci ‘retail’ i inaugura aquest nou punt de venda 100% gestionat per l’entitat que compta amb un espai museu com a element únic i diferenciador

El FC Barcelona fa un nou pas en l’expansió del seu negoci de retail amb l’obertura d’una nova botiga 100% gestionada pel Club. Concretament la Barça Store & Exhibition Sagrada Família, que s’inaugura aquest dissabte 2 de juliol es troba situada en un espai privilegiat davant de la Sagrada Família i entre les seves principals singularitats està la de comptar amb un espai museu dedicat a la història blaugrana. 

La Barça Store & Exhibition Sagrada Família compta amb un total de  415m2 dividits en dues plantes, i ofereix un espai d’exposició temàtica i d’experiència 100% Barça. Amb una ubicació privilegiada davant mateix de la Sagrada Família i unes visites úniques al temple, es tracta d’un establiment amb què l’entitat blaugrana aposta per un nou format on el museu és el principal protagonista del local i els visitants poden passejar per un gran aparador culer.

Així, el Club blaugrana suma un nou punt de venda a la ciutat de Barcelona i es converteix en el setè store oficial gestionat al 100% pel Barça, juntament amb els del Camp Nou, Canaletes, Passeig de Gràcia, La Roca Village, Viladecans Style Outlet i l’aeroport de Barcelona T1 i T2.

Un museu del Barça davant la Sagrada Família

Amb aquest establiment, el FC Barcelona implanta un nou concepte de local que, combinant la zona d’exposició i elements característics i relacionats amb la història del Club, busca oferir una nova experiència al visitant i fer-lo partícip de l’esperit i la tradició culer. Així, els visitants que s’hi acostin podran gaudir de mostres temàtiques que aniran canviant periòdicament i on el públic pot entrar de manera gratuïta. Un cop fet el recorregut, els aficionats i aficionades podran adquirir algun record de l'equip culer a la Barça Store oficial ubicada en el mateix recinte.

Els visitants que vagin a la Barça Store & Exhibition Sagrada Família podran trobar les equipacions oficials ja disponibles de la nova temporada 2022/23 dels equips del FC Barcelona, la roba d’entrenament i també col·leccions exclusives 100% Barça, únicament disponibles en els punts de venda gestionats directament pel Club. Així, trobaran col·leccions càpsula com ‘Color Block’, inspirada en l’art urbà de Brooklyn combinat amb un toc retro, la ‘Tape’, inspirada en l’estètica sport anglesa dels anys 90 i altres col·leccions com la ‘Organic Cotton Collection’ per a dona i nen o la col·lecció ‘Gallina de Piel’.

Una aposta pel ‘retail’ que es consolida

Amb aquesta última integració, el FC Barcelona pren el control i la gestió directa d’una nova botiga, adjudicant-se la seva explotació i fent així un nou pas en la consolidació del seu pla de retail mitjançant l’explotació directa del seus productes i l’ampliació de la seva xarxa de vendes a través de BLM, que actualment gestiona les llicències i el marxandatge del Club. Aquesta societat va assumir la gestió d’aquests àmbits l’1 de juliol del 2018, després de 16 anys en què totes les referències de productes oficials llicenciats del Barça eren explotades per FCB-Merchandising, una empresa 100% propietat de Nike, a canvi d’un percentatge dels beneficis. 

Una aposta estratègica, que inclou la creació d'una xarxa de centres de venda oficials gestionats pel FC Barcelona, la botiga de Canaletes és l'establiment insígnia i la segona més gran en termes de superfície, darrere de la botiga del Camp Nou. 

 

Més notícies aquí