"Agraeixo a l'Assemblea que hagi ratificat l'acord amb Spotify" El president del FC Barcelona Joan Laporta ha valorat positivament i amb satisfacció la celebració de l'Assemblea Extraordinària 07:04p. m. diumenge 03 d’abr. (GMT) Club Data de publicació 03 d’abr. 22 Iniciar video 06:19 "Agraeixo a l'Assemblea que hagi ratificat l'acord amb Spotify" Més notícies aquí