Local

El FC Barcelona i Spotify signen una col·laboració estratègica a llarg termini en esport i entreteniment

El nom de la companyia apareixerà en la part davantera de les samarretes de partit i d’entrenament dels primers equips masculí i femení de futbol. Per primera vegada, l’Estadi tindrà un ‘Title Partner’ i passarà a anomenar-se Spotify Camp Nou

El FC Barcelona i Spotify, el servei de subscripció d’àudio en streaming més popular del món, han arribat a un acord pel qual l'empresa sueca es convertirà en el Main Partner del Club i en Oficial Audio Streaming Partner. Spotify apareixerà a la part davantera de la samarreta del primer equip masculí i femení, a partir de la temporada 2022/23 i durant les properes quatre temporades. Spotify també patrocinarà les samarretes d'entrenament dels dos equips a partir de la temporada 2022/23 i per a les properes tres temporades. En el marc d’aquesta aliança, ambdues entitats treballaran de manera conjunta per crear noves oportunitats que permetin convertir la samarreta en un espai que pugui retre homenatge a diferents artistes d’arreu del món. Així mateix, com a part de la col·laboració, la companyia sueca es converteix en ‘Title Partner’ de l’Estadi, que modificarà el seu nom i passarà a anomenar-se Spotify Camp Nou.  En aquesta línia, el patrocini té la vocació de crear una nova plataforma per ajudar els artistes a interactuar amb la comunitat global de fans del FC Barcelona.

L'acord, aprovat i signat per la Junta Directiva del FC Barcelona, està subjecte a la ratificació de l’Assemblea Extraordinària de Socis Compromissaris que tindrà lloc el proper 3 d’abril, en format telemàtic. El Club facilitarà properament tots els detalls organitzatius, coincidint amb la publicació de la convocatòria.

La col·laboració estratègica, per la qual Spotify es convertirà en el Main Partner del Club a partir de la temporada 2022/23, preveu un acord a llarg termini pels ‘Title Rights’ de l’Estadi que començarà el juliol del 2022 i s’allargarà amb l’ambiciosa remodelació del recinte del Camp Nou, com a part de l’Espai Barça. Aquest projecte convertirà les instal·lacions i l'entorn de l’Estadi en una nova experiència d’entreteniment de primer nivell mundial oberta a la ciutat de Barcelona.

Una associació única i un espai únic per a artistes

L’acord entre el Barça i Spotify és el primer d’aquestes característiques per al Club i  suposa unir el món de la música i el futbol, alhora que oferirà un escenari global per als jugadors i els artistes a l'estadi Spotify Camp Nou, creant noves oportunitats per connectar-los amb fans d’arreu del món. La col·laboració també unifica el nom del Main Partner en les equipacions dels equips masculí i femení, com a part del compromís d'ambdues organitzacions per promoure i donar suport al talent i la diversitat, tant l’actual com el de les futures generacions.

A més, el FC Barcelona i Spotify treballaran per utilitzar els suports i espais audiovisuals de l'Estadi per presentar i amplificar el treball dels diferents artistes i connectar amb les audiències globals del Barça a través de la televisió. Quan la remodelació de l’Estadi estigui completada amb el projecte de l’Espai Barça, Spotify estarà molt present en unes instal·lacions que seran cabdals per al futur del Club.

La col·laboració amb Spotify també s’emmarca en l'objectiu estratègic del Club de buscar de manera proactiva partners que comparteixin els valors i la filosofia que defineixen la seva marca i, alhora, li permetin mantenir la seva condició de referent global, dins i fora dels terrenys de joc, en un entorn cada cop més competitiu.

Declaracions de Joan Laporta, president del FC Barcelona

"Ens sentim molt orgullosos de poder anunciar una aliança pionera com aquesta amb una entitat de referència arreu del món com Spotify. Aquesta unió ens permetrà seguir apropant el Club als seus fans i fent-los sentir, encara més, part de la família Barça a través d’experiències úniques, que ens permetran combinar l’entreteniment i el futbol fent possible que arribem, al mateix temps, a un major número de persones arreu del món".

"Es tracta, a més, d’una unió amb què seguim fent passos endavant en aquesta nova era que hem iniciat i que demostra, un cop més, el caràcter innovador i la superació constant que caracteritzen el Barça i que l’han convertit en un club únic a tot el món”.

Declaració d'Alex Norström, director comercial de Freemium, Spotify

"No podem estar més emocionats d'associar-nos amb el FC Barcelona per tal d’unir el món de la música i el futbol. A partir del juliol, la nostra col·laboració oferirà un escenari global a artistes, creadors, jugadors i aficionats en el nou anomenat  Spotify Camp Nou. Sempre hem utilitzat la nostra inversió en màrqueting per amplificar els creadors de continguts i artistes i aquesta associació portarà aquest enfocament a un nou nivell. Estem encantats de crear noves oportunitats per connectar amb els fans del FC Barcelona d’arreu del món".

"La missió de Spotify és desbloquejar la creativitat humana, ajudar els artistes a guanyar-se la vida amb el seu art i connectar amb els seus fans. Creiem que aquesta associació crearà moltes oportunitats per complir aquesta missió de manera única, imaginativa i sorprenent".

 

Més notícies aquí