Diocou, cedit al BM Logronyo La Rioja
El FC Barcelona i el BM Logronyo La Rioja han arribat a un acord per a la cessió de Mamadou Diocou per una temporada i mitja. L’extrem, de 21 anys i format a les categories inferiors blaugrana, ha disputat el primer tram d’aquesta temporada al Rhein-Neckar Löwen de la Bundesliga.
El jugador va sortir cedit a la fi de la temporada passada al conjunt alemany, on no ha comptat amb totes les oportunitats desitjades. Per aquest motiu, el Club i Diocou han decidit que segueixi progressant en una competició que ja coneix com és la Lliga Sacyr Asobal i continuï la seva millora com a jugador.
Diocou, format a les categories inferiors del Barça, va disputar 48 partits amb el primer equip del Barça marcant 147 gols entre totes les competicions. En el seu palmarès hi figuren una Lliga de Campions, tres Lligues Asobal, dues Copes del Rei, dues Copes Asobal, dues Supercopes d’Espanya i dues Supercopes de Catalunya (12 títols).
Més notícies aquí