El FC Barcelona i Head & Shoulders (H&S), la marca de productes per als cabells de Procter & Gamble, han renovat el seu acord de col·laboració per una temporada addicional. D’aquesta manera H&S, la marca de xampú número 1 en vendes del món, continuarà sent patrocinador del Club, amb l'exclusivitat com a xampú oficial del FC Barcelona a Indonèsia, fins al 30 de juny del 2022.

Des de la signatura de l'acord original, el 2013, H&S i el FC Barcelona han construït una forta relació, gestionada per l’oficina que té el Club a Hong Kong per a la regió d'Àsia-Pacífic, i que s’ha traduït en uns sòlids indicadors pel que fa a nivell de negoci. Aquests bons resultats han portat a l'extensió de l’aliança d’ambdues entitats, que ara arriba al seu vuitè any.

L’associació entre el FC Barcelona i H&S s'ha centrat a connectar amb els aficionats del Barça i a generar alhora emoció entre els consumidors de la regió d'Àsia-Pacífic, basant-se en els valors compartits i la passió per la millora contínua. Entre les iniciatives que s’han dut a terme figuren el llançament d’una sèrie d’envasos de xampú H&S de marca compartida, renovats i actualitzats cada temporada amb els nous dissenys i les imatges dels jugadors. Altres accions que també s’han dut a terme són trobades virtuals amb jugadors, llançament de productes d'edició limitada, obsequis i llançaments d'aplicacions de jocs.

A més d’un nou disseny d’envàs que es presentarà el 2022, aquesta temporada H&S ampliarà el seu abast més enllà de les botigues físiques i els canals de comerç electrònic, i aprofitarà la indústria de les xarxes socials que el Barça lidera per crear contingut que promogui encara més l'associació i alhora optimitzi l’experiència digital per als milions d'aficionats del Club a Indonèsia. Els detalls de la campanya es poden trobar als canals de Facebook i Instagram de H&S, així com als canals de Facebook i Instagram del FC Barcelona.

Declaració de Ryan Edwards, director de marca Head & Shoulders

"Com a xampú número 1 en venda del món, Head & Shoulders es compromet a oferir les solucions més completes als problemes del cuir cabellut a tots els indonesis, perquè puguin fer front a les preocupacions que tinguin en aquest aspecte i puguin estar en el seu millor moment, igual que els jugadors del Barça estan al màxim nivell en les competicions de futbol. La nostra associació amb el FC Barcelona ens ha permès arribar als consumidors indonesis que comparteixen la passió pel futbol i estem encantats de renovar aquesta associació i de continuar inspirant-los".

Declaració de Juli Guiu, vicepresident de l'Àrea de Màrqueting del FC Barcelona

"Aquesta associació renovada i ampliada és un testimoni de la força i l'èxit de la llarga relació de vuit anys del Club amb Head & Shoulders, una marca de referència  a nivell global en la cura del cabell.  Junts, continuarem impulsant el creixement del FC Barcelona i H&S a Indonèsia, alhora que animem els aficionats del Barça a acceptar i abraçar les seves diferències i  a obtenir la confiança per afrontar qualsevol repte”.

Més notícies aquí