Els jugadors del FC Barcelona han rebut els seus nous cotxes de la firma automobilística CUPRA, partner oficial d’Automoció i Mobilitat del FC Barcelona. Entre els jugadors del Barça que ja gaudeixen del seu nou vehicle hi consten Miralem Pjanic, Sergiño Dest i Pedri, que han optat pel model CUPRA Formentor, mentre que Clément Lenglet i Junior Firpo ho han fet pel CUPRA Ateca.

Així mateix, també han escollit i ja gaudeixen del Formentor Ronald Araújo, Martin Braithwaite,  Francisco Trincão, Riqui Puig i Óscar Mingueza, entre d’altres. Aquest model, designat com a cotxe oficial del FC Barcelona, també ha estat l’opció de Gerard Piqué, que rebrà el seu vehicle configurat en les properes setmanes, mentre que Marc-André ter Stegen, que és ambaixador mundial de CUPRA, es va decidir per la nova versió híbrida endollable de 245 CV. 

L’entrega dels cotxes va tenir lloc a la Ciutat Esportiva Joan Gamper,  en un acte que va comptar amb la participació de 16 jugadors blaugrana, juntament amb el director d’Estratègia, Desenvolupament de Negoci i Operacions de CUPRA Antonino Labate, que va actuar com a mestre de cerimònies. Els encarregats d’immortalitzar l’acte van ser els germans Jordi i Arnau Puig, que sota el nom de Koalitic s’han convertit en un fenomen a les xarxes socials, on tenen més de 26 milions de seguidors.  

L’acte d’entrega a la Ciutat Esportiva va tenir lloc després que fa unes setmanes la firma automobilística nascuda a Barcelona brindés als jugadors blaugrana que així ho desitgessin l’oportunitat de conèixer de primera mà els seus tres models, el CUPRA Formentor, el CUPRA León i el CUPRA Ateca, i de personalitzar el seu cotxe perfecte a través d’un configurador digital interactiu.

Una aliança global

El FC Barcelona i CUPRA van anunciar el seu acord de patrocini l’agost del 2019 per a les següents 5 temporades. Una aliança estratègica que va més enllà d'un acord de patrocini tradicional i en el marc de la qual les dues marques col·laboraran en diferents accions de visibilitat i de màrqueting basades en els seus valors comuns. Una aliança que té com a objectius impulsar la imatge de la ciutat de Barcelona al voltant del món, promoure el talent i la innovació i crear experiències úniques per a la seva comunitat global de fans.

 

Més notícies aquí