Local

El FC Barcelona incorpora SHISEIDO MEN com a nou partner oficial

El Club i la firma de cosmètica japonesa signen un acord de dos anys, fins al desembre del 2022, per col·laborar en quatre mercats clau com el Japó, la Xina, Itàlia i Espanya. La nova aliança comptarà amb Sergi Roberto com a ambaixador

El FC Barcelona i SHISEIDO MEN, que forma part de Shiseido Company, Ltd, han signat un nou acord de patrocini de dos anys amb què la prestigiosa firma cosmètica japonesa es converteix en Official men’s skincare and makeup partner del club blaugrana fins al desembre del 2022. A través d’aquest nou acord, ambdues entitats col·laboraran per dur a terme diferents accions conjuntes en mercats clau com el Japó, la Xina, Itàlia i Espanya.

Així mateix, aquesta nova aliança comptarà amb Sergi Roberto com a ambaixador. El jugador, que va ingressar a la Masia als 14 anys i va debutar amb el primer equip l’any 2010, i que es va convertir en un dels capitans del conjunt blaugrana la temporada 2018/19, personifica els valors i la imatge de l’home Shiseido, que es caracteritza per la seva versatilitat tant en la seva vida personal com la professional.

Com a part de l’acord, el Barça i SHISEIDO MEN treballaran en la coproducció de continguts centrats en l’estil de vida dels jugadors del primer equip. En aquesta línia, es posarà el focus en la creació de  formats i continguts digitals que tindran difusió a través dels canals socials del Club, així com dels perfils blaugrana a la Xina, inclòs Weibo, on el Barça és l’entitat esportiva amb més engagement per davant de la resta de clubs de futbol europeus. La firma japonesa també podrà utilitzar la imatge dels jugadors per a la creació de material  promocional i diferents campanyes de màrqueting, entre d’altres. 

Una aposta per consolidar la marca Barça

A través d’aquesta aliança, que ha estat gestionada per l’oficina del FC Barcelona a Hong Kong,  el Barça continua ampliant la seva presència en dos mercats estratègics per al Club a la zona d’Àsia-Pacífic com són el Japó i la Xina, juntament amb uns altres dos mercats clau a Europa com l’espanyol i l’italià.  Amb aquest acord, el Club es consolida, a més, com una marca en què grans marques continuen confiant per contribuir al seu reconeixement en els seus territoris d’interès, malgrat la propagació de la pandèmia del coronavirus a nivell mundial.

Des de la seva inauguració l’any 2014, l’oficina de Hong Kong  ha  desenvolupat importants acords comercials amb partners estratègics a la regió, alhora que ha treballat per desenvolupar noves fonts d’ingressos a través del projecte Barça Academy, Partits Amistosos i de la societat Barça Licensing & Merchandising (BLM), entre altres. Shiseido passa a ser ara el cinquè partner japonès amb què compta el Club, sumant-se a Rakuten, Konami, Canon Medical i Nichiban. I és que, des que l’entitat va incorporar el seu primer partner al Japó, el Barça ha aconseguit reforçar la seva presència en aquest mercat gràcies a la seva estreta col·laboració amb els partners locals.

Declaracions de Sergi Roberto, Quart capità del primer equip del FC Barcelona

“Estic molt emocionat per ser l’ambaixador de l'aliança entre SHISEIDO MEN i el FC Barcelona. Com a jugador i un dels capitans del Barça sempre provo a donar el millor en el terreny de joc.  La meva vida s'enriqueix molt amb les persones que m'envolten cada dia, la meva família, amics i companys d'equip. Crec que aquesta col·laboració amb SHISEIDO MEN encaixa molt bé amb els meus hàbits. I espero poder compartir el meu estil de vida amb persones de tot el món aconseguint un impacte positiu en la relació amb els altres.”

Declaracions de Ryota Yukisada, Chief Brand Officer, Brand SHISEIDO

“SHISEIDO MEN marcarà una nova etapa amb la renovació total de la seva línia de tractament i maquillatge masculins d'alta qualitat i rendiment, recolzat per anys de recerca científica de Shiseido en la pell de l'home. En aquest moment, ens enorgulleix 'anunciar aquesta aliança amb el FC Barcelona i amb Sergi Roberto, que creiem que contribuirà  a reforçar el valor i les sinergies entre els nostres productes i els consumidors. SHISEIDO MEN representa un home que gaudeix al màxim de la vida mantenint una relació positiva amb el seu entorn, i  ofereix solucions òptimes de tractament per a la seva pell i de qui l’envolta.”

 

Més notícies aquí