Local

‘Les emocions ens uneixen’, la campanya de Nadal del Club

El FC Barcelona llança la seva campanya de Nadal sota aquest missatge amb què vol transmetre una idea d’esperança i unitat tot i la difícil situació que estem vivint per causa de la Covid-19

Mentre seguim compartint la mateixa passió, sempre serem a prop. Aquesta és la reflexió del FC Barcelona en aquestes dates tan assenyalades, en un any que ha estat marcat per la propagació del coronavirus i que ens ha obligat a canviar els nostres costums i la nostra manera de fer en moltes situacions. 

Sens dubte aquest 2020 ha estat un any complicat. El virus ens ha obligat a quedar-nos a casa i, en molts casos, a mantenir-nos allunyats dels nostres éssers estimats. Com a culers, a més, ens ha impedit poder anar al Camp Nou i retrobar-nos en aquest escenari únic. 

Tot i això, i malgrat que encara vivim una situació anòmala, el Barça vol desitjar a tota la família blaugrana unes bones i festes i recordar que malgrat la distància, res ens podrà mantenir realment allunyats.

Un sentiment que el Club ha plasmat en una peça audiovisual amb què vol felicitar els aficionats i on es reflecteix com el Barça és un element d’unió i un punt de trobada, tant entre els membres d’una mateixa família, entre diferents generacions, en un grup d’amics..., o com, fins i tot, pot ser l’origen de noves relacions. La campanya es complementa, a més, amb diferents missatges de jugadors del Club, entre ells Ignacio Alabart, Pierre Oriola, Aitana Bonmatí, o Ferrao, que seguint aquesta tradició comparteixen les seves emocions amb els seus éssers estimats. 

I es que són precisament aquesta passió, aquestes emocions i aquesta unió, els que defineixen el ‘Més que un club’, reflex també del compromís de l’Entitat amb la societat i de la seva voluntat de contribuir a millorar el món a través  de l’esport i els seus valors.

Més notícies aquí