Oriol Tomàs visita la Barça Store del Passeig de Gràcia, que avui ha reobert

Oriol Tomàs visita la Barça Store del Passeig de Gràcia, que avui ha reobert

El directiu ha tingut l’oportunitat de veure com s’han adaptat els espais de la botiga, la primera de les sis Barça Stores gestionades directament pel Club que ha obert les seves portes, a les necessitats marcades per la Covid-19

Oriol Tomàs, vicepresident de l’Àrea Comercial del FC Barcelona, ha visitat avui la Barça Store ubicada al número 15 del Passeig de Gràcia, que avui ha reobert les seves portes, després de més de dos mesos tancada a causa de l’emergència sanitària causada per la propagació del coronavirus.

La del Passeig de Gràcia és la primera Barça Store, de les sis que gestiona directament el Club blaugrana a través de la societat Barça Licensing & Merchandising (BLM), a reobrir les seves portes. L’establiment, de menys de 400 metres quadrats, ha adaptat els seus espais als protocols marcats per les autoritats sanitàries per garantir la seguretat dels clients i oferirà una atenció personalitzada perquè puguin gaudir d’una experiència 100% Barça.

Botiga Passeig de Gràcia entrada

Oberta en horari de 10.00 a 20.00 hores, el punt de venda limitarà el seu aforament al 30% de la capacitat total, tal com estableix la normativa. Així mateix, es realitzaran diàriament desinfeccions completes de l’espai i ja des de l’entrada una persona s’encarregarà de rebre els clients per informar-los de totes les mesures sanitàries i assegurar que no se supera el nombre de persones indicades a l’interior del local. A més, s’han disposat infografies en diferents punts de l’establiment per tal que els clients sàpiguen les mesures sanitàries amb què compten i que han de complir, com l’ús obligatori de la mascaretes, mantenir les distàncies de seguretat, o la presència de dispensadors de gel hidroalcohòlic per a la neteja de les mans.

També s’afavorirà el pagament amb targeta, per ajudar a reduir el risc de transmissió de la Covid-19, mentre que a tota la zona de caixes s’han instal·lat mampares com a protecció, alhora que s’han posat bandes a la zona d’espera per realitzar el pagament indicant la distància de dos metres necessària entre persona i persona. Els terminals de pagament amb targeta també es desinfectaran abans i després de cada ús.  En el cas dels emprovadors, s’ha definit un protocol que estableix que serà el personal de la botiga qui autoritzi el seu ús i posteriorment, un cop s’hagin emprovat les peces de roba, aquestes es posaran en quarantena durant 48 hores i es procedirà a la desinfecció de la zona per assegurar en tot moment la seguretat.

Així mateix, la Barça Store de Passeig de Gràcia també ha posat avui a la venda primeres mascaretes protectores presentades pel FC Barcelona, que estaran disponibles en tres models diferents de disseny exclusiu. En un principi, estan disponibles un model blau amb motius blaugrana, un model inspirat en la senyera i un altre model inspirat en dibuixos de jugadors. Tots els dissenys es poden trobar en tres tallatges diferents, un per als més petits, de 3 a 6 anys; un altre per a nens i nenes d’entre 7 a 12 anys i una tercera talla única per a adults. 

Declaracions d’Oriol Tomàs, vicepresident de l’Àrea Comercial del FC Barcelona

“És la primera senyal de que ja estem en fase de desconfinament. Haver estat tants dies, setmanes i mesos amb totes les botigues tancades ha tingut un impacte molt negatiu en termes de negoci pel FC Barcelona i poder obrir Passeig de Gràcia, com una de les botigues més emblemàtiques, i que tot comenci a rutllar és una molt bona notícia”.

“El Barça sempre intenta estar a l'última i en aquest sentit, ara que estem obligats a portar mascaretes,  crec que per l’aficionat i el soci blaugrana poder dur la mascareta del seu equip és un valor afegit. I, d’alguna manera, també ajuda a que la població en general i especialment la gent jove, es posi les mascaretes per sortir al carrer”.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut