El Barça subscriu el comunicat de l'EHCA sobre la suspensió de competicions europees

L’Associació Europea de Clubs d’Hoquei Patins demana a la World Skate – Rink Hockey que finalitzi la suspensió de les competicions europees

El Barça subscriu el comunicat que l’Associació Europa de Clubs d’Hoquei Patins (EHCA) ha enviat aquest dissabte a la World Skate Europe – Rink Hockey (WSE-RH) per valorar la suspensió de les competicions continentals anunciada aquest dijous.

Aquesta suspensió afecta de moment el duel entre el Barça i l’SK Germania Herringen, corresponent a la sisena jornada de la fase de grups i previst per al proper dissabte 14 de març (12.00 hores, Barça TV).

A continuació es reprodueix el comunicat de l'EHCA, signat pels clubs Deportivo Liceo, Reus Deportiu Miró, Noia Freixenet, FC Porto, UD Oliveirense, Sporting CP, SL Benfica i FC Barcelona:

L'EHCA se solidaritza amb totes les afectacions del COVID 19 Coronavirus i considera que s'ha d'actuar segons les indicacions dels respectius estaments governamentals de cada país.

En relació amb la suspensió de les diferents competicions internacionals anunciada per la World Skate Europe - Rink Hockey (WSE-RH), estem d'acord amb el contingut de les consideracions que han manifestat la Reial Federació Espanyola de Patinatge (RFEP) i l'Associació Nacional de Clubs d'Hoquei Patins (de l'OK Lliga) en els seus respectius comunicats.

Preguem a la WSE-RH que:

1. Faci efectiu de forma immediata l'últim paràgraf del comunicat emès el dijous 5 de març i que doni per finalitzat el període de suspensió de les competicions de Clubs (Final a Quatre de la Lliga Europea Femenina, Lliga Europea i WS Europe Cup), així com de les competicions de seleccions (Copa Llatina).

2. Doni pas a un període de resolucions particulars al respecte de la celebració de cada un dels partits.

3. Que es mantingui el calendari establert en les esmentades competicions i que es disputin el màxim de partits possibles durant la jornada del 14 de març, atenent a cadascuna de les seves circumstàncies i basant-se en les recomanacions del país en què s'hagin de disputar els respectius enfrontaments.

L'EHCA es posa a disposició de la WSE-RH pel que aquesta consideri oportú.