El Barça ret homenatge a les seves arrels amb la senyera com a protagonista en la seva nova equipació

El Barça ret homenatge a les seves arrels amb la senyera com a protagonista en la seva nova equipació

La samarreta, presentada sota el lema ‘Ho portem dins’, es vendrà en exclusiva a les Barça Stores a partir d’aquest dimecres, 13 de novembre, i una setmana després a la resta de canals habituals

Sota el lema ‘Ho portem dins’, el FC Barcelona presenta la seva nova equipació per a aquesta temporada. Una samarreta que proposa la senyera com a protagonista en un homenatge a les seves arrels i a la seva història: 120 anys en què el Club s’ha consolidat com una entitat oberta al món, que entén l’esport com un fenomen que permet crear ponts entre persones. Tot, sense perdre la seva identitat lligada a Catalunya, a la seva cultura i als seus valors.

La nova equipació del FC Barcelona sortirà a la venda aquest dimecres, 13 de novembre, en exclusiva a les Barça Stores del Camp Nou, Canaletes, Passeig de Gràcia, La Roca i l’aeroport de Barcelona. A més, a la Barça Store de Canaletes (La Rambla 124), hi haurà disponible una edició limitada per als primers 500 compradors que l’adquireixin i que portarà inscrit el lema ‘Ho portem dins’ en una de les mànigues. Així mateix, una setmana després, a partir del dia 20 de novembre, la samarreta també estarà disponible a la resta de punts de venda oficials habituals.

És el primer cop que el club blaugrana presenta quatre equipacions en una mateixa temporada i per a aquesta ocasió, tal com es va fer amb la primera samarreta, el nou disseny es posarà a la venda tant en la versió que llueix el primer equip de futbol, amb Rakuten a la seva part frontal, com la que vesteix el Barça Femení, que des de l’any passat compta amb un patrocinador propi, STANLEY. Els homes d’Ernesto Valverde i el Barça Femení lluiran la nova equipació en diferents ocasions durant la competició de Lliga. 

Amb la nova samarreta el Barça proposa un disseny contemporani amb les quatre barres en color vermell traçades en diagonal sobre un fons groc. Un altre detall destacat és el coll d’estil retro i en forma de V, mentre que els pantalons mantenen la mateixa tonalitat groga de la samarreta donant continuïtat a tot l’uniforme. Completen l’equipació les mitgetes també en color groc de fons i quatre ratlles circulars vermelles, amb el logotip de Nike en blau i la paraula Barça.

L’eslògan escollit per presentar l’equipació, Ho portem dins, evoca l’essència del Barça i d’un dels pilars sobre els quals se sustenta el lema del Més que un club, que és l’orgull de pertinença a Barcelona i Catalunya. L’entitat blaugrana, des de la seva fundació, ha estat oberta al món i s’ha convertit en punt de trobada entre diferents persones, cultures i països, sense perdre les seves arrels catalanes i la seva cultura. “És un orgull portar la senyera, les quatre barres a la samarreta”, ha destacat Sergi Roberto, un dels capitans del primer equip, format al planter. 

Així mateix, el lema fa referència a la filosofia que marca la manera de fer del Barça. Una entitat que entén el valor de l’esport i la seva capacitat per canviar el món, i que creu fermament que valors com la humilitat, l’esforç, l’ambició, el treball en equip i el respecte en el joc són tan importants com aconseguir l’èxit esportiu.

Una samarreta que proposa la senyera com a protagonista en un homenatge a les seves arrels i a la seva història
Una samarreta que proposa la senyera com a protagonista en un homenatge a les seves arrels i a la seva història
Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut