Local

El FC Barcelona i CUPRA s’uneixen en una nova aliança global per a les properes cinc temporades

El Barça incorpora CUPRA com a nou ‘partner’ oficial d’Automoció i Mobilitat, en un acord que posarà el focus en la innovació i el desenvolupament de projectes per millorar la mobilitat

El FC Barcelona i CUPRA han signat un nou acord de patrocini per a les properes cinc temporades, amb què la marca de cotxes esportius de SEAT es converteix en el nou partner oficial d’Automoció i Mobilitat de l’entitat blaugrana. Es tracta d’una aliança estratègica que va més enllà d’un acord de patrocini tradicional, ja que, a més de col·laborar en diferents activacions dins d’una àmplia varietat d’actius, ambdues entitats treballaran en el desenvolupament de projectes innovadors orientats a la millora de la mobilitat urbana.

El president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu, s’ha reunit avui al Camp Nou amb el president de SEAT i del Consell d’Administració de CUPRA, Luca de Meo, abans de l’inici del primer partit de Lliga que el Barça disputa a casa aquesta temporada, per oficialitzar aquesta nova aliança global. En la trobada també hi han estat presents Josep Pont, membre de la Junta Directiva i responsable de l’Àrea Comercial del FC Barcelona; Wayne Griffiths, vicepresident executiu Comercial de SEAT i conseller delegat de CUPRA i membre del Consell d’Administració, i Christian Stein, director general de Comunicació de SEAT i de Relacions Institucionals del Grup Volkswagen a Espanya.    

L’acord amb CUPRA s’emmarca en l’objectiu del Club de col·laborar amb partners alineats amb els valors que defineixen la marca Barça i reforça, al mateix temps, l’objectiu de l’entitat blaugrana de seguir sent líder i una referència dins i fora dels terrenys de joc. Així, aquesta nova aliança s’estructura entorn de tres pilars estratègics: l’origen de les dues entitats  que, nascudes a Barcelona, comparteixen la seva visió per reforçar la imatge de la ciutat arreu del món; una vocació global i uns valors comuns com l’esforç, l’ambició i el treball en equip; i el seu compromís amb la innovació i la promoció del talent.

En aquesta línia, ambdues entitats treballaran de manera conjunta en diferents accions de màrqueting i de patrocini, i faran un pas més enllà desenvolupant, conjuntament, noves solucions de micromobilitat i electromobilitat, on faran servir, a més, l’entorn del Camp Nou com a espai de prova per a aquests projectes orientats a millorar la mobilitat urbana. 

Així mateix, l'acord inclou una sala VIP de CUPRA al Camp Nou per a tots els partits que el FC Barcelona disputi a casa, i es donarà visibilitat a la marca en les instal·lacions de l'Estadi. A més, està previst instal·lar un espai temporal, a definir conjuntament, a l'exterior de l'Estadi perquè els seguidors del Barça puguin descobrir la marca. 

Declaracions de Josep Maria Bartomeu, president del FC Barcelona 

Celebrem la incorporació de CUPRA com a nou partner d’Automoció i Mobilitat del FC Barcelona. Iniciem un nou camí junts, basat en valors compartits com l’exigència, la passió,  l’ambició i el treball en equip. Una aliança innovadora que ens permetrà oferir experiències úniques per als nostres seguidors a tot al món i a través de la qual, a més, tindrem l’oportunitat de col·laborar en el desenvolupament de noves solucions que contribueixin a una millora de la mobilitat urbana”.  

Declaracions de Luca de Meo, president de SEAT i del Consell d’Administració de CUPRA

“Aquesta aliança innovadora amb un dels clubs de futbol més importants del món posa de manifest la nostra aposta per la marca CUPRA i el nostre compromís amb el futur de la mobilitat a Barcelona. Així mateix, aliar-nos amb una entitat universal com el Barça, amb més de 340 milions de fans arreu del món, ens ajudarà en la nostra estratègia de globalització”.

Més notícies aquí