El FC Barcelona i KONAMI celebren la renovació del seu acord amb un acte a la Ciutat Esportiva

El FC Barcelona i KONAMI celebren la renovació del seu acord amb un acte a la Ciutat Esportiva

El Barça i l’empresa d’entreteniment digital creadora de la sèrie de videojocs de futbol PES, Pro Evolution Soccer, han signat un nou acord d’àmbit global per als propers quatre anys

El Vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació Barça, Jordi Cardoner, ha participat en un acte a la Ciutat Esportiva Joan Gamper  per a celebrar la renovació de l’acord d’àmbit global amb l’empresa d’entreteniment digital KONAMI per les pròximes quatre temporades. Cardoner ha fet entrega de la samarreta del FC Barcelona a Jonas Lygaard, Senior Director Brand & Business Development de Konami Digital Entertainment B.V.

L’acte a la Ciutat Esportiva s’ha celebrat després de l’anunci de la renovació el dimarts, coincidint amb el llançament de la nova edició del joc d’eFootball PES 2020,  que tindrà a Leo Messi com a protagonista. El jugador argentí serà la portada de la nova versió estàndard i succeirà així els seus companys Luis Suárez i Philippe Coutinho, que ho van ser en les dues últimes edicions. D’altra banda, l’exblaugrana Ronaldinho serà l’estrella de l’edició Legend, que inclou una versió escanejada en 3D exclusiva de l’ídol brasiler.

En el marc del nou acord, com a Global Partner del Club blaugrana,  KONAMI tindrà presència publicitària tant a l’interior com a l’exterior del Camp Nou, accés als jugadors, una presència visible durant els dies de partit i disposarà de drets exclusius per recrear l’Estadi en els títols del PES 2020. Així mateix, KONAMI serà “Official eSports Football Video Gaming Partner” del FC Barcelona, i això permetrà futures col·laboracions en l’organització d’esdeveniments d’e-sports de cara al futur.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut