Local

‘The Barça Way’, protagonista al World Football Summit de Kuala Lumpur

El congrés sobre la indústria del futbol ofereix un espai de trobada per a empreses, professionals i clubs esportius, on generar i compartir coneixement, així com identificar noves oportunitats de creixement i desenvolupament.

El director de l’Oficina Àsia-Pacífic del FC Barcelona, Jordi Camps, ha participat a Kuala Lumpur en l’última edició del World Football Summit amb la ponència ‘Invertint a Àsia: The Barça Way’, on ha posat de relleu la filosofia i l’estil únic del Barça, que el converteixen en ‘Més que un Club’. Així mateix, Camps ha participat en dos panels d’experts, juntament amb representants d’altres clubs de futbol europeus com el Paris Saint-Germain, el Borussia Dortmund i l’Arsenal FC, en la aquest congrés de referència per a la indústria del futbol, que per primer cop s’ha celebrat en una ciutat asiàtica.

El responsable de l’oficina APAC del FC Barcelona ha fet referència al creixement que ha experimentat el Barça a tota Àsia i ha recalcat la importància d’entendre els diferents mercats,  les persones i la seva cultura, la seva infraestructura esportiva i els seus mitjans, per tal de crear productes i un contingut que sigui rellevant i d’interès per a cada públic. 

Camps ha posat, a més,  de relleu com el Barça posa el futbol al centre de tot el que fa, una manera de fer que es pot veure en les 15 Barça Academies que el Club ha promogut a Àsia amb l’objectiu de difondre l’estil de joc blaugrana i en el seu esforç per ajudar a desenvolupar aquest esport a la regió.  

També ha destacat la feina duta a terme pel FC Barcelona en la seva estratègia de continguts digitals i a l’hora de crear experiències úniques tant virtuals com presencials amb l’objectiu  de generar engagement amb els seus fans,  així com la seva implicació amb les comunitats locals a través de projectes com els realitzats juntament amb la Fundació Barça o l’impuls de les Penyes blaugrana. 

 

Més notícies aquí