El vicepresident de l’Àrea Institucional, Carles Vilarrubí, ha participat aquest divendres en la sessió ‘Barça, more than a club’, emmarcada dins el simpòsium internacional ‘Sport, space and city’, organitzat per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Durant dos dies la UAB ha acollit aquesta reunió d’experts, amb acadèmics i professionals, que han analitzat com l’esport pot contribuir a donar forma a la imatge internacional d’una ciutat. Carles Vilarrubí ha estat l’encarregat d’explicar el model del FC Barcelona i la seva influència a Barcelona i Catalunya, però també a la resta del món. El Barça ha arribat a aquesta globalització gràcies a diversos motius, però Vilarrubí en destaca dos: l’èxit esportiu i l’estratègia a les xarxes socials. “La globalització dels nostres colors i l’interès pel nostre club és extraordinari”, ha explicat a Barça TV. “Tenim una clara estratègia molt ben definida dins les xarxes socials. Anem un pas endavant en aquest camp respecte dels nostres rivals”.

“El FC Barcelona, a més de ser un fenomen esportiu, també ha reflectit un fenomen social, cultural i polític”, ha comentat Vilarrubí. I ha recorregut a les paraules de l’expresident Suñol amb què va definir el Barça com “esport i ciutadania”.

Més notícies aquí