Gran setmana de penyes a les xarxes socials
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
L'última setmana de gener serà recordada com un gran moment pel moviment penyístic a nivell universal. I és que s’arribava als 100.000 seguidors al Twitter, i als 200.000 fans a la pàgina de Facebook.
El FC Barcelona compta amb uns 90 milions de seguidors als diversos comptes oficials de totes les xarxes socials, convertint-se en el líder indiscutible en aquest aspecte, i essent el Club més estimat a la xarxa. A més, ha estat pioner en diverses accions, com va ser el primer Q&A de Cesc Fàbregas celebrat a finals del passat mes de novembre.
Treball en equip
Arribar als 300.000 seguidors entre Facebook i Twitter, consolida l’aposta del moviment de penyes per les noves tecnologies. Una eina útil per interactuar, però sobretot per facilitar informació de primera mà i amb la intenció d’arribar a tot arreu amb la màxima cel·leritat possible.
Aquest fet és gràcies a la tasca realitzada per tots els estrats i parts implicades dins del moviment. La comissió de Comunicació i Màrketing, formada per membres del Consell, va ser qui va engegar aquesta empresa, i posteriorment ratificada pel que era en aquell moment el Consell Consultiu de Penyes. L’Àrea Social no va tenir cap dubte en acompanyar els representants del moviment en l’aposta cap a les xarxes socials.
Un cop més, es demostra no només que el moviment està més viu que mai, sinó que a més segueix creixent a nivell global. El FC Barcelona segueix fomentant el seu model i els seus valors a través de la xarxa.
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç