Més de 350 nens formen la imatge de la campanya informativa del referèndum

Més de 350 nens formen la imatge de la campanya informativa del referèndum

Els integrants de l’FCBEscola van construir un escut del Barça humà

La campanya informativa del referèndum que es farà entre els socis i sòcies el proper 5 d’abril per a la Proposta del Nou Espai Barça destaca per l'originalitat de la seva imatge principal, un escut del Barça format per nens i nenes en un terreny de joc i vist des d’una perspectiva zenital. Per elaborar aquesta proposta hi van participar més de 350 jugadors i jugadores de l’FCBEscola Barcelona i de l’FCBEscola de Tecnificació de Barcelona.

La imatge de la campanya, realitzada per l’Agència BUM, es va captar el diumenge 23 de febrer al camp número 5 de la Ciutat Esportiva Joan Gamper de Sant Joan Despí. Després que el personal tècnic de l’agència preparés el terreny de joc amb una grua especial i diferents panells d’il·luminació, els infants es van anar posicionant degudament per conformar la imatge final. Per aconseguir la tonalitat dels colors de l’escut van utilitzar unes samarretes de colors segons la zona que els pertocava.

Aquesta imatge s’està utilitzant per a la gran difusió de la campanya publicitària que el Club està realitzant perquè els socis vinguin a votar al Referèndum del 5 d’abril. En aquest sentit, estan sortint faldons a diaris, ‘banners’ per als suports digitals com la web, el ‘microsite’ i l’‘Infosocis’ o l’‘Infopenyes’, o el videomarcador i l’‘speedtime’ del Camp Nou i el Palau Blaugrana. També s’han elaborat diferents lones, banderoles i vinils que estan repartits per les diferents instal·lacions del Club.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut