La televisió xinesa CCTV grava un concurs al Museu del FC Barcelona

La televisió xinesa CCTV grava un concurs al Museu del FC Barcelona

El Camp Nou ha rebut aquesta setmana els participants del programa ‘Go, Brasil, Goal’, un ‘reality show’ a gran escala per la cadena xinesa CCTV

El Camp Nou i més concretament el Museu del FC Barcelona han estat els llocs escollits per la televisió xinesa CCTV per rodar el ‘reality show’ xinès ‘Go, Brasil, Goal’, un programa que es podrà veure a partir de l'abril en horari de màxima audiència i que vol celebrar la propera Copa del Món al país sud-americà.

El programa ‘Go, Brasil, Goal’ consisteix en un concurs entre 16 participants, cada dos d’ells formen un equip i cada dos equips competeixen entre si en una de les quatre rutes (Ruta Espanya-Portugal, Holanda-Alemanya-Bèlgica, Ruta Anglaterra i Ruta Itàlia). Els quatre equips classificats rebran el premi d'anar al Mundial de Brasil. En aquest sentit, Barcelona és una de les destinacions del programa a la Ruta Espanya-Portugal i la producció de programa s'ha rodat aquesta setmana a Barcelona.

A la recerca dels mundialistes

Els participants han rodat la seva competició aquest dijous al Museu del FC Barcelona. El repte era buscar al Museu els vuit jugadors blaugrana que van guanyar el Mundial de Sud-àfrica 2010, que apareixen en diferents llocs al mateix Museu. Els concursants s'han emocionat en comprovar les diferents parts que té el museu, i, sobretot, en veure amb els seus ulls totes les copes que van guanyar els equips de Barça.

Experiència emocionant

Poder acostar-se a la gespa ha estat el desig més gran per a la majoria d'ells i l'han gaudit amb el Camp Nou Experience. Aquest dimarts passat els concursants van viure també l'experiència del partit de Champions League contra el Manchester City a l'Estadi.

"Hem triat el FC Barcelona per al nostre programa perquè és un dels clubs més estimats per la població xinesa. La cultura i l'ambient de l'estadi és increïble. Ens sorprenem moltíssim en veure tants turistes al Camp Nou Experience. Ha estat una petita dificultat per a la nostra gravació amb la gran quantitat de visitants que teníem al voltant, però és una demostració de la popularitat del Club a tot el món”, ha afirmat el delegat del programa, Frog Yuan.

El grup de programa ha visitat també aquests dies una escola de flamenc, un taller de tapes a la Rambla, el Parc Olímpic de Montjuïc i ha realitzat un altre tipus de reptes relacionats amb altres activitats simbòliques de la cultura catalana. El programa ‘Go, Brasil, Goal’ s'emetrà entre abril i juny en ‘prime time’ al canal esportiu de CCTV.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut