El Camp Nou Experience es converteix en un epicentre turístic de Barcelona

El Camp Nou Experience es converteix en un epicentre turístic de Barcelona

El Club llança la campanya ‘Your best moments to share in Barcelona’ per tal de potenciar l'Estadi com a visita obligada pels turistes

Convertir el Camp Nou Experience en un dels espais més fotografiats del món. Aquest és un dels objectius de la campanya ‘Your best moments to share in Barcelona’, (‘Comparteix els teus millors moments a Barcelona’), una iniciativa que pretén potenciar la visita al Camp Nou i al Museu del FC Barcelona com a espais de visita obligada entre els turistes que arribin aquest estiu a la ciutat.

Concurs a Instagram

El Club vol que tots els visitants que arribin al Camp Nou Experience comparteixin la seva experiència arreu del món a través de les xarxes socials. I per aquest motiu, el Barça, entitat esportiva líder en l’àmbit de les noves tecnologies, promou la campanya a través d’un concurs de ‘selfies’ (autofotografies que es publiquen a les xarxes socials). A partir d’aquest dijous 3 de juliol tots els visitants del Camp Nou Experience que es facin aquesta fotografia al Camp Nou Experience i la pengin a Instagram podran guanyar una samarreta del FC Barcelona.

Segons estudis recents, Barcelona és la tercera ciutat més fotografiada del món i amb la campanya ‘Your best moments to share in Barcelona’ el Club vol fomentar que el Camp Nou Experience sigui un dels espais més fotografiats del món.

El Camp Nou Experience és una atracció ludicocultural obligatòria que ofereix als visitants un impressionant tour per l’interior del Camp Nou, que arriba fins a la gespa i recorre el Museu on es troben els trofeus de l’Entitat i l’espai multimèdia, on es poden reviure els moments més emblemàtics de la història del Club.

Una samarreta cada mes

El concurs de ‘selfies’ al Camp Nou Experience premiarà cada mes (durant el juliol, l’agost i el setembre) l’autofotografia que hagi obtingut més “m’agrada” a Instagram. La recompensa serà una samarreta del primer equip del FC Barcelona.

Perquè els usuaris puguin fer el seguiment del concurs i veure les opcions de la seva fotografia, s’ha creat un ‘microsite’ que es trobarà dintre del web del Club on es podran veure i votar totes les instantànies participants i s’hi podrà consultar un rànquing amb les millors del dia, de la setmana i del mes.

Cal tenir en compte que només entraran al concurs les fotos en format ‘selfie’ que s’hagin fet durant el circuit del Camp Nou Experience i s’hagin publicat a Instagram amb l’etiqueta #campnouexperience.

Vídeo amb un ‘repte sorpresa’ a les xarxes socials

Se suma a aquesta campanya també un divertit vídeo distribuït a les xarxes socials, en què un grup de turistes estrangers que passejaven per les Rambles, i escollits a l’atzar pel sol fet de ser Barça Fans, accepten un ‘repte sorpresa’ al qual s’hi han de sotmetre amb els ulls embenats.

És la primera vegada que el FC Barcelona organitza una sorpresa d’aquestes característiques, en què 10 turistes van acceptar el repte de tapar-se els ulls i viure una Barça Experience. Els escollits van començar la Barça Experience pujant-se per sorpresa al bus del primer equip, després se’ls va proposar el repte de tapar-se els ulls fins que se’ls van poder destapar a peu de gespa del Camp Nou, on realment van poder viure en primera persona què és el Camp Nou Experiece. Aquests intrèpids turistes van fer tot el recorregut instruïts per un guia i van acabar l’experiència al Camp Nou Lounge, el nou espai gastronòmic que compta amb vistes immillorables de l’Estadi.

Ampli desplegament de publicitat exterior

‘Your best moments to share in Barcelona’, amb l’objectiu de despertar l’interès entre els turistes que són a Barcelona de vacances, ha llançat una campanya de publicitat exterior amb presència a principals espais turístic de Barcelona. Per aquest motiu, durant els mesos de juliol i agost, el Camp Nou Experience estarà molt present en els aeroports, en els busos turístics de la ciutat, en revistes dirigides al públic turista, en els punts de informació de turisme de Barcelona i en les parades del metro.

A part de la campanya exterior, aquesta campanya serà molt visible també dins de les instal·lacions del Camp Nou així com en tots els diversos actius publicitaris del Club.

[[BOTOGRIS::#CAMPNOUEXPERIENCE++::http://games.fcbarcelona.com/campnouexperience/?lang=ca::VER::::NO-TRACKING::::::]]

[[BOTOVERMELL::COMPRA++la teva entrada::https://tickets-fcb.fcbarcelona.com/fcbmuseu/ca_ES/entradas/evento/1200/session/13498/step1r2?utm_source=web-fcb&utm_medium=fitxes-museu-boto-modul-lateral-ca&utm_campaign=compra-museu-tour-camp-nou::HOR::NF::NO-TRACKING::::::]]

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut