El Barça Lassa de bàsquet ha fet entrega aquest dimarts, al Museu del Club, de la Copa del Rei guanyada a Madrid el passat 17 de febrer. L’acte ha tingut com a protagonistes l’entrenador Svetislav Pesic, el segon capità Pierre Oriola, que ha substituït Ante Tomic, que ha estat pare, i també el directiu responsable de la secció, Joan Bladé.

Aquesta Copa del Rei va ser la 25a de la història de la secció i la segona guanyada de forma consecutiva pel primer equip sota les ordres de Svetislav Pesic.

Més notícies aquí