Local

El FC Barcelona desplega una xarxa de tecnologia ‘Beacons’

El Club posa en marxa un nou sistema per rebre promocions dels restaurants del bulevard i de l’esplanada

Aquesta setmana el FC Barcelona ha començat el desplegament en proves d’una xarxa pròpia de tecnologia ‘Beacons’, uns emissors de senyal que a través de Bluetooth de baix consum activen una aplicació instal·lada en un telèfon mòbil. El Club els està instal·lant a la zona del Bulevard del Camp Nou, i d’aquesta manera els visitants que tinguin l’aplicació oficial del Barça al mòbil rebran promocions per als restaurants del bulevard i l’explanada. A més, podran comprar des del mòbil l’entrada per al Tour Camp Nou Experience. 

La xarxa del FC Barcelona comptarà inicialment amb 15 beacons i forma part de les activitats ‘smart’ que el Club ha començat a desplegar en el context del nou Smart Espai Barça. D’aquesta manera el Club podrà realitzar ofertes exclusives als visitants del bulevard i, a curt termini, permetrà millorar el procés d’assistència a l’Estadi, oferint serveis de geolocalització per al soci i aficionat.

Més notícies aquí