Comunicat del FC Barcelona

La Junta Directiva, en la seva reunió ordinària celebrada aquest dilluns a les oficines del Club, ha estat informada dels assumptes referents a la FIFA i la UEFA pendents de resolució

La Junta Directiva, en la seva reunió ordinària celebrada avui a les oficines del Club, ha estat informada dels assumptes referents a la FIFA i la UEFA pendents de resolució.

Quant a la UEFA, la Junta Directiva ha analitzat tots els detalls del recurs presentat davant el Comitè d’Apel·lació de l’organisme futbolístic europeu, un cop rebuts els fonaments jurídics de la sanció imposada amb motiu del partit de Champions davant el Bayer Leverkusen. En el cas que aquest recurs no sigui admès, la Junta Directiva ha reiterat la seva decisió de recórrer al TAS, i, si cal, a la jurisdicció ordinària, i, fins tot, al Tribunal de Drets Humans d’Estrasburg.

Quant a la FIFA, el Club encara està pendent del pronunciament d’aquest organisme sobre la inscripció del jugador Arda Turan per cobrir la baixa de llarga durada de Rafinha. El Club també espera resposta escrita per poder inscriure els nous jugadors del futbol formatiu. Finalment, també s’espera el pronunciament de la FIFA sobre aquells nens no regularitzables perquè puguin continuar la seva formació esportiva i acadèmica a la Masia. Si en les pròximes setmanes continua el silenci administratiu de la FIFA, el FC Barcelona donarà per acabat aquest pas legalment preceptiu i presentarà recurs al TAS, per indefensió.

La Junta Directiva ha acordat la designació de Jordi Monés com a directiu comissionat per impulsar el projecte Barcelona Universitas, aprovat a la darrera Assemblea de Socis Compromissaris.

Finalment, la Junta ha aprovat donar d’alta 11 noves penyes barcelonistes, sis de les quals pertanyen a l’Àmbit Món:

Penya Blaugrana de Marrakech

Marràqueix