El Barça jugarà dos amistosos al Japó aquest estiu

El Barça jugarà dos amistosos al Japó aquest estiu

L’equip de Valverde s’enfrontarà aquest juliol al Vissel Kobe d’Andrés Iniesta, David Villa i Sergi Samper, i al Chelsea FC, en el marc de la ‘Rakuten Cup Supported by Scalp-D’

El Barça viatjarà al Japó aquest estiu en el marc del ‘FC Barcelona Japan Tour 2019 Presented by Rakuten’ per disputar dos partits contra el Vissel Kobe, de la J League japonesa, i el Chelsea FC, de la Premier League anglesa, en la ‘Rakuten Cup Supported by Scalp-D’. La presentació  d’aquest Tour s’ha celebrat aquest dijous a Tòquio, a l’hotel Gajoen Tokyo, amb la presència del president i CEO de Rakuten, Hiroshi Mikitani, i el secretari tècnic del primer equip i exjugador del FC Barcelona, Éric Abidal.

La plantilla d’Ernesto Valverde es desplaçarà a terres japoneses al juliol com a part de la preparació de la pretemporada, en la que serà la seva primera visita a aquest país des del 2015, i el retorn a l’Àsia des del 2013. Durant la seva estada al país nipó, el FC Barcelona s’enfrontarà al Chelsea, el 23 de juliol al Saitama Stadium 2002, a l’àrea metropolitana de Tòquio, i al Vissel el dia 27 de juliol, a l’Estadi Noevir de Kobe.

Serà la primera vegada que Andrés Iniesta, una llegenda del Barça, s’enfronti al club en el qual es va formar i a molts dels que van ser els seus companys a l’equip blaugrana. Al Vissel Kobe també hi juguen dos exjugadors barcelonistes, David Villa i Sergi Samper. En la ‘Rakuten Cup’, l’equip d’Ernesto Valverde també tindrà com a rival un dels equips més atractius de la Premier League, el Chelsea FC.

El FC Barcelona també ha presentat el concepte en el qual es basa aquest ‘Japan Tour’ amb un nou vídeo titulat ‘The Pass. The Art. The Barça Way’ (La Passada. L’Art. L’estil Barça), que reflecteix la manera en la qual s’expressa la missió del Club de transformar el món a través de l’excel·lència en l’esport, així com l’estil únic de joc del FC Barcelona, que situa ‘la Passada’ en el centre de tot sobre la gespa i els jugadors com a artistes.

“Ens sentim increïblement orgullosos de poder portar aquests dos clubs llegendaris al Japó”, ha assegurat Hiroshi ‘Mickey’ Mikitani, president i CEO de Rakuten, Main Global Partner del FC Barcelona. “La Rakuten Cup oferirà al Vissel Kobe la possibilitat de jugar contra el FC Barcelona, un dels equips més importants del futbol europeu, i donarà l’oportunitat als fans del Japó de poder veure en acció alguns dels jugadors més importants del món. Esperem que aquests partits permetin elevar el nivell tècnic i el perfil global del futbol japonès, i estem molt emocionats de poder inspirar la propera generació de joves talents”.

Per la seva part, Éric Abidal ha afirmat que “la col·laboració amb Rakuten es basa en valors compartits com l’optimisme, l’empoderament, el respecte i el treball en equip. Diem que som ‘Més que un Club’ i la relació amb Rakuten és més que un patrocini. Aquest estiu, juntament amb Rakuten, el primer equip tindrà l’oportunitat de visitar el Japó i jugar dos partits especials contra el Chelsea FC i el Vissel Kobe. Contra el Chelsea hem disputat grans enfrontaments en els últims anys i estem desitjant poder jugar contra ells a Tòquio. Pel que fa al Vissel, el partit serà molt especial per a nosaltres, ja que compta amb tres jugadors que han estat part de la família Barça: Andrés Iniesta, David Villa i Sergi Samper. A més, aquest Tour ens permetrà acostar-nos als nostres fans i que gaudeixin del nostre estil únic de joc”.

Està previst que els dos partits es distribueixin al Japó i a la resta del món a través de Rakuten i altres 'partners' regionals. La prevenda d’entrades s’iniciarà el 19 d’abril, que s’adjudicaran a través d’un sorteig. Així mateix, tota la informació sobre la venda d’entrades es publicarà a través de l'enllaç següent: http://r-t.jp/rakutencup2019

La Rakuten Cup

La firma de l’acord per participar en la Rakuten Cup va tenir lloc el dimarts 16 d’abril a Barcelona,  en un acte previ al partit de la Lliga de Campions que va enfrontar el FC Barcelona amb el Manchester United, on el Barça es va classificar per a les semifinals de la competició europea.

A la firma de l’acord hi van participar el president del FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu, i el president i CEO de Rakuten, Hiroshi Mikitani.

Rakuten i Barça, una relació consolidada

La col·laboració de Rakuten i el FC Barcelona va començar el juliol del 2017, quan la firma japonesa es va convertir en ‘Main Global Partner’ i en el primer Partner Global d’Innovació i Entreteniment del FC Barcelona. Aquest 'partnership' es basa en valors compartits com l’optimisme, la professionalitat i el compromís amb l’empoderament de les comunitats locals. Rakuten i el FC Barcelona col·laboren en una àmplia varietat d’iniciatives, fent ús de la tecnologia de Rakuten i d’una àmplia gamma de serveis per oferir solucions innovadores als fans, socis i jugadors del Club. Rakuten també és 'partner' de la Barça Academy al Japó, a l’escola de Barcelona i de la Barça Academy World Cup, el torneig que s’ha celebrat aquests dies a les instal·lacions del Club. La Barça Academy és el model d’escola del FC Barcelona, amb presència a més de 20 països, i que actualment compta amb quatre centres al Japó. A través d’aquesta iniciativa Rakuten i el Barça esperen empoderar, inspirar i complir els somnis dels jugadors més joves.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut