El FC Barcelona i Panasonic s'uneixen en un acord per a l'Espai Barça
- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç
El FC Barcelona i Panasonic han signat un acord de patrocini amb què la multinacional japonesa es converteix en el nou Heating Ventilation Air Conditioning Provider de l’Espai Barça al llarg de quatre temporades, fins al 30 de juny del 2028. Aquesta aliança suma un nou soci estratègic a l’Espai Barça, que permetrà garantir la màxima eficiència energètica, amb tecnologia de precisió i alta qualitat d’aire interior a les noves instal·lacions, pensant en el màxim confort per a tots els socis i sòcies i l’afició que visitin l’Spotify Camp Nou.
Aquest acord, inclòs en el programa de patrocinis associat al futur Spotify Camp Nou, Panasonic Heating & Cooling Solutions oferirà les solucions de climatització més sostenibles, amb purificació d’aire (tecnologia nanoeTM X), i els sistemes d’aerotèrmia d’última generació en cadascun dels espais de la renovada llar blaugrana. Per altra banda, els equips d'alta precisió de climatització s'utilitzaran per a les zones més tècniques, com ara les sales de servidors i de retransmissió dels partits, on la fiabilitat i la qualitat d'aquests equips són requisits indispensables.
A més, aquesta suposa també una oportunitat per al programa de patrocinis creat específicament per a l’Espai Barça, un dels projectes més importants de la història del Club i que ha esdevingut una plataforma plena de noves oportunitats, tant per a empreses que es dirigeixen directament al consumidor (B2C) com per a aquelles enfocades a l'àmbit empresarial (B2B), aprofitant l’impacte i el prestigi global del FC Barcelona.
L’Espai Barça, més que un estadi
L’Espai Barça és un projecte revolucionari en el món de l’esport i l’entreteniment, incloent-hi la renovació de l’emblemàtic Spotify Camp Nou, que el convertirà en el millor complex esportiu al centre d’una gran ciutat, incorporant totes les comoditats per als quasi 105.000 espectadors. Tots els espais del nou Estadi estaran equipats amb les solucions de Panasonic, disposant del màxim confort, l'eficiència energètica i la millor qualitat de l'aire interior, oferint solucions innovadores i d'alta tecnologia en l'àmbit de la climatització i la purificació de l'aire, entre d’altres.
Declaracions de Joan Laporta, president del FC Barcelona
“L’aliança amb Panasonic mostra la predisposició del Club per equipar l’Spotify Camp Nou amb tecnologia de la millor qualitat del mercat, pensant en el confort de tots els socis i sòcies i l’afició que visita l’Estadi i gaudeixen d’un dia de partit a la remodelada instal·lació. A partir d’aquest acord amb Panasonic, tots els espais garantiran la màxima comoditat per gaudir al màxim de l’experiència d’un dia de partit”.
Declaracions de Marc Díaz, director general de Panasonic Heating & Cooling Espanya
“Per Panasonic és un orgull participar en aquest nou projecte del FC Barcelona que esdevindrà, inevitablement, una nova infraestructura de referència mundial. A més, alineats amb els valors de sostenibilitat i eficiència energètica amb què el Club ha dissenyat el nou estadi, Panasonic aporta les seves solucions de climatització més innovadores i amb tecnologia més avançada per aportar confort i alta qualitat d'aire interior amb equips de baixes emissions de CO2 que marquen una nova era per als grans equipaments de les ciutats més avançades”.
Sobre Panasonic Group
Fundat el 1918, Panasonic Group és actualment un líder mundial en el desenvolupament de tecnologies i solucions innovadores per a una àmplia gamma d’aplicacions en sectors com l’electrònica de consum, l’edificació i els habitatges, l’automoció, la indústria, les comunicacions i l’energia en tot el món. L’1 d’abril del 2022, Panasonic Group va canviar a un sistema d’empresa operativa amb Panasonic Holdings Corporation com a societat de holding i vuit empreses sota el seu paraigua. El grup va registrar unes vendes consolidades de 54.120 milions d’euros (8.496.400 milions de iens) en l’exercici finalitzat el 31 de març del 2024.

- Viber
- Messenger
- Copia l'enllaç