El FC Barcelona tanca amb èxit la seva primera 'pop-up store' al Viladecans The Style Outlets

El FC Barcelona tanca amb èxit la seva primera 'pop-up store' al Viladecans The Style Outlets

L’establiment, de caràcter temporal, va obrir les seves portes amb motiu de la passada campanya de Nadal i ha prolongat la seva estada a causa de la bona acollida al centre de moda

El FC Barcelona tanca el seu primer outlet de caràcter temporal després d’haver obtingut unes xifres d’èxit de vendes, així com una gran afluència de visitants durant el període que ha estat oberta al centre de moda Viladecans The Style Outlets. Així, en l’aposta del Club de seguir consolidant la seva xarxa de botigues oficials pròpies, l’establiment en format outlet va obrir al novembre del 2021, coincidint amb la campanya de Nadal i amb una previsió d’obertura de tres mesos, però a causa de la bona acollida, es va optar per prolongar la seva estada fins ara.

El primer outlet del Barça, que comptava amb una superfície comercial de 192 metres quadrats distribuïts en una planta, oferia propostes per a home, dona i petits Culers. En aquest sentit, l’establiment va obrir amb l’objectiu d’oferir una nova opció per als aficionats Culers que volguessin adquirir productes originals Barça, especialment de cara a Nadal. Així, podien trobar les equipacions oficials de temporades passades, juntament amb roba de training i peces de les col·leccions exclusives 100% Barça, creades pel Club.  

Una xarxa de punts de venda 100% Barça  

El Club compta actualment amb set store oficials que estan gestionades directament per l’entitat blaugrana i que són la Barça Store del Camp Nou, la de Canaletes a la Rambla, la del Passeig de Gràcia, la de la Sagrada Família, les botigues de l’aeroport a la T1 i a la T2 i també la de La Roca Village.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut