Els equips masculí i femení del FC Barcelona promocionen Catalunya com a destinació turística durant la pretemporada

Els equips masculí i femení del FC Barcelona promocionen Catalunya com a destinació turística durant la pretemporada

El Club dona visibilitat a la Marca Catalunya mitjançant diferents suports durant l’stage i els amistosos de l’equip masculí a Alemanya i Àustria i el Torneig del femení als Estats Units

El FC Barcelona i la Generalitat de Catalunya, per mitjà de l’Agència Catalana de Turisme (ACT) del Departament d’Empresa i Treball, tornen a unir esforços per promocionar conjuntament la destinació catalana en la pretemporada dels equips professionals de futbol masculí i femení.

Pel que fa a l’equip masculí, ahir va començar el seu stage a Alemanya i jugarà dos partits, un al país germànic contra el VfB Stuttgart el dissabte 31 de juliol i un altre a Àustria contra el Red Bull Salzburg el 4 d’agost, mentre que l’equip femení es desplaçarà a Portland (Estats Units) per jugar la Woman’s International Champions Cup del dia 18 al 21 d’agost, on disputarà un torneig quadrangular juntament amb l’Olympique de Lyon, el Portland Horns i el Houston Dash.  

En aquestes cites la presència de la marca Catalunya hi serà notòria, ja que els dos primers equips del Club i el seu staff llueixen el logotip als polos de passeig durant aquestes estades. A més, també hi és present en els entrenaments i partits de l’equip masculí en formar part dels fons publicitaris tant a les rodes de premsa com a les tanques del camp d’entrenament. L’Agència Catalana de Turisme i el FC Barcelona col·laboren estretament des de l’any 2012, però és en un moment tan complicat pel turisme com l’actual que pren més rellevància la disposició del Club de posar els seus actius a escala internacional en benefici de la recuperació i de donar visibilitat a la destinació turística de casa nostra.

Per altra banda, en el marc d’aquesta col·laboració, també es reproduirà l’espot de la campanya llançada per l’Agència Catalana de Turisme amb l’objectiu de promoure Catalunya com una destinació segura sota el nom “Catalunya, un lloc fet a mida”, que es podrà veure tant en el videomarcador del Mercedes Benz Arena de Stuttgart com del Redbull Stadium de Salzburg i d’una creativitat basada en la mateixa campanya que es passarà per les pantalles LED durant els partits.  

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut