El Barça protagonitza les targetes de transport a la Xina per celebrar l'Any Nou Xinès i s'esgoten en dues hores

El Barça protagonitza les targetes de transport a la Xina per celebrar l'Any Nou Xinès i s'esgoten en dues hores

La col·lecció d’edició limitada amb la imatge de Messi, De Jong, Sergi Roberto, Piqué i Ter Stegen pretén acompanyar els culers del país asiàtic en els seus viatges a casa per l’Any Nou Xinès

El FC Barcelona inicia les celebracions d'aquest any amb una col·lecció de targetes de transport d'edició limitada i exclusiva per als culers de la Xina que ha tingut un gran èxit. La versió de les cinc targetes amb la capsa de regal es va esgotar a les dues hores de posar-se a la venda. El Barça és el primer club de futbol europeu a col·laborar amb la Shangai City Tour Card Development Co, Ltd, l'autoritat del transport local, per llançar una sèrie de l’Any Nou Xinès de targetes de transport amb què poder viatjar per la Xina continental. Les targetes es poden comprar individualment o en format col·lecció, que consta de cinc targetes, cadascuna amb un disseny únic que incorpora una representació de l'estil de joc del Barça i del Camp Nou, combinat amb l'arquitectura i l'art local de la Xina. Utilitza la imatge de jugadors com Lionel Messi, Frenkie de Jong, Sergi Roberto, Gerard Piqué o Marc-André ter Stegen.

La col·laboració és l'inici d'una nova campanya de Club a la Xina que porta per lema ‘Tots els viatges porten a casa’ (‘All Journeys Lead Home’). Representa el viatge físic que realitzen els culers xinesos durant el Festival de Primavera, quan s'embarquen en un trasllat per passar aquests dies en família en la celebració més important de la societat xinesa. Aquest any el FC Barcelona acompanyarà els seus 36 milions d’aficionats xinesos en aquest camí. La campanya també parla del camí espiritual dels culers com a aficionats del Barça, que tenen el Camp Nou com a casa seva. Tot i que els aficionats no poden visitar la seva llar, ser culer transcendeix això i es tracta d'una manera de gaudir del viatge en comunitat.

Ter Stegen, De Jong, Pedri i Dest van fer públic aquest regal a l'afició xinesa amb un vídeo especial, explicant als culers del gegant asiàtic que, vagin on vagin, el Barça sempre estarà al seu costat. Com a part de la campanya, els jugadors també van crear endevinalles perquè els aficionats esbrinessin on es trobaven les sis màquines distribuïdores especials al metro de Xangai. El Barça convida els aficionats a compartir els seus viatges amb altres culers, publicant imatges a les xarxes socials de les seves targetes en diferents ubicacions del país.

Utilitza la imatge de jugadors com Lionel Messi, Frenkie de Jong, Sergi Roberto, Gerard Piqué o Marc-André ter Stegen
Utilitza la imatge de jugadors com Lionel Messi, Frenkie de Jong, Sergi Roberto, Gerard Piqué o Marc-André ter Stegen

La imatge de la targeta on apareix Leo Messi representa la fusió de l'estètica oriental tradicional i la moderna. La de De Jong ofereix models en 3D dels famosos paisatges de la Xina i el Camp Nou de Barcelona, ​​mentre la de Piqué demostra l'encant de pintar amb tinta. La targeta de Sergi Roberto mostra l'arquitectura xinesa tradicional i moderna a través d'un art vibrant, i la de Ter Stegen homenatja l'art simple -però meticulós- de la pintura de línies.

Una relació de dues dècades

Aquest any es compleix el vintè aniversari de l'agermanament entre les ciutats de Xangai i Barcelona. Hi ha estrets vincles entre el FC Barcelona i la Xina: el Club va obrir una oficina a Hong Kong el 2013 per impulsar una relació de compromís amb els aficionats, tant els nous com els existents, i desenvolupar les associacions a la regió. Des de llavors, el Barça ha establert aliances importants en tota la regió APAC, incloent-hi els patrocinis d'importants firmes xineses com OPPO, Taiping Life Insurance i Yunnan Baiyao, amb una experiència i coneixement local que tenen un paper vital en la conscienciació del Club i la interacció amb l'afició en el dia a dia.

El FC Barcelona explora contínuament noves formes de servir la seva afició i connectar-se a través dels seus canals digitals a la Xina, com ho il·lustren els diferents comptes de xarxes socials del Club, que han acumulat més d’11,7 milions de seguidors. El Barça va ser reconegut recentment com "el club de futbol més popular del 2020" a Douyin en la Conferència Anual ECOTIME x Douyin a Pequín.

El Barça té prevista una sèrie d'activacions i continguts exclusius en les properes setmanes per a l'Any Nou Xinès 2021, que aquest any se celebra el 12 de febrer i tindrà una durada de 15 dies.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut