El Barça guanya un dels prestigiosos guardons Promax Europe 2020 per la seva innovadora proposta d’identitat audiovisual

El Barça guanya un dels prestigiosos guardons Promax Europe 2020 per la seva innovadora proposta d’identitat audiovisual

El disseny de marca que s’aplica a Barça TV+, Barça TV i els perfils socials del Club es basa en el concepte de les línies del moviment de la pilota en l’estil de joc blaugrana

El FC Barcelona ha  rebut el reconeixement dels prestigiosos guardons Promax Europe Awards 2020 per la seva nova proposta d’identitat audiovisual implementada en la temporada 2019/20 i que es basa en les línies de moviment de la pilota en l’estil de joc del Barça. En concret, el Barça ha obtingut el premi Silver en la categoria de disseny de marca en un canal, xarxa o plataforma, on competia amb diferents projectes del sector audiovisual de tot Europa. 

El jurat dels Promax Europe Awards 2020 ha reconegut aquesta innovadora proposta que s’ha basat en l’estil únic de joc del FC Barcelona, que situa la passada i la circulació de pilota al centre de tot sobre el terreny de joc per crear diferents recursos com cartel·les estàtiques o peces animades d’obertura i tancament per als diferents continguts audiovisuals produïts pel Club, tant per al seu canal de televisió Barça TV i la seva plataforma de streaming digital Barça TV+, com per als seus canals i perfils socials. 

Els Promax Europe Awards reconeixen cada any l’excel·lència en el disseny i el màrqueting del sector de l’entreteniment en el continent europeu i són concedits per l’associació Promax, que agrupa les organitzacions més importants i prestigioses a nivell mundial en l’àmbit de la promoció, els anuncis i la innovació en xarxes socials.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut