Dídac Lee explica a Soccerex el projecte de Barça TV+

Dídac Lee explica a Soccerex el projecte de Barça TV+

El prestigiós fòrum reuneix aquests dies a representants i especialistes del món del futbol en la versió digital del tradicional esdeveniment que se celebra cada any i que en aquesta edició ha adaptat el seu format degut a la Covid-19, passant a denominar-se ‘Soccerex Connected’

El directiu responsable de l’Àrea Digital del FC Barcelona ha participat avui en el panell The rise of the OTT celebrat en el marc de la present edició de Soccerex Connected, on ha parlat sobre el recent llançament de la plataforma de streaming digital Barça TV+, que el Club blaugrana va posar en marxa el passat 3 de juny, amb més de 3.000 vídeos i 1.000 hores de contingut 100% Barça. 

Entre el 21 i el 25 de setembre, està previst que Soccerex Connected reuneixi a importants  representants i especialistes del món del futbol com el president de la FIFA, Gianni Infantino, així com de diferents clubs de LaLiga, entre ells Ramón Rodríguez 'Monchi', director esportiu del Sevilla. 

Per part seva, en la seva intervenció, Dídac Lee ha parlat sobre l’aposta del FC Barcelona per Barça TV+, un element clau dins el nou ecosistema de productes i serveis digitals que el Club està implementant en el marc de la seva nova estratègia digital. Una estratègia basada en una nova manera de relacionar-se amb els seus fans arreu del món per tal d’adaptar-se als nous hàbits de consum de les audiències globals. 

Així mateix, ha recalcat els tres pilars d’aquesta estratègia que, juntament amb la creació d’aquest ecosistema digital, són l’atracció de noves audiències, i l’entreteniment i les dades. En aquest àmbit, Lee ha destacat la importància de continuar treballant per mantenir el lideratge del FC Barcelona a les xarxes socials, on ja compta amb més de 360 milions de seguidors. I , al mateix temps, posar en marxa plataformes pròpies que, sense intermediaris,  li permetin connectar directament amb els fans i conèixer millor els seus gustos, per tal de poder-los oferir productes i serveis que responguin a les seves necessitats i preferències. 

El directiu també ha posat de relleu la importància que té en aquesta estratègia digital Barça Studios, la factoria audiovisual del Club, que nodrirà els diferents productes digitals del FC Barcelona, entre ells precisament la plataforma de Barça TV+. 

Estratègia i projectes digitals 

Amb el llançament de Barça TV+ el passat mes de juny, juntament amb el programa de fidelització CULERS Premium Membership, el FC Barcelona avançava en la implementació de la seva estratègia digital, de la qual també forma part el llançament –a mitjans del mes de maig- de l’e-commerce de la Barça Store del Camp Nou. Una estratègia que comportarà una evolució en el model de finançament del Club, amb què el negoci digital passarà a convertir-se en els pròxims anys en una de les seves principals fonts d’ingressos ordinaris, contribuint així a que l’entitat continuï sent un referent tant dins com fora del camp.

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut