Els primers ‘Barça Fan Tokens’ s’esgoten en menys de dues hores

Els primers ‘Barça Fan Tokens’ s’esgoten en menys de dues hores

Chiliz, partner del Club i emissor dels fan tokens, havia llançat avui una primera venda ‘flash’ en què es posaven a disposició dels aficionats un total de 600.000 Barça Fan Tokens. Els propietaris d’aquests fan tokens tindran l’oportunitat de participar en enquestes relacionades amb el Club, la primera d’elles per decidir el disseny del mural que decorarà el vestidor del primer equip.

Els aficionats del FC Barcelona han esgotat en menys de dues hores els primers ‘Barça Fan Tokens’ ($BAR) que s’han posat a la seva disposició en una venda flash, que tenia una durada inicial prevista de 48 hores. Amb aquests fan tokens els seguidors blaugrana podran participar en enquestes relacionades amb el Club, sent la primera d’elles la possibilitat de decidir el disseny del nou mural que decorarà el vestidor del primer equip de futbol. 

Els fan tokens són uns actius digitals emesos per l’empresa de blockchain Chiliz, partner del Club, que en aquesta primera venda flash havia posat a disposició dels aficionats un total de 600.000 $BAR, a través de Chiliz.net i de la seva plataforma de votació Socios.com. En aquesta oferta, els fan tokens s’han venut en 106 països diferents.

Després de l’èxit obtingut, els aficionats que vulguin adquirir nous fan tokens hauran d’esperar a dimecres , 24 de juny, a les 13:00 hores CET per poder comprar els $BAR, amb la diferència que aquest cop el seu cost variarà depenent de l’oferta i la demanda en cada moment. 

A més d’oferir la possibilitat d’opinar en les enquestes del Club cada temporada, els aficionats podran obtenir premis exclusius quan prenguin part en els sondejos. Així, a canvi de la seva participació guanyaran punts amb que es podran aconseguir premis relacionats amb experiències digitals i activacions com, per exemple la possibilitat de participar en un meet&greet amb els jugadors o veure un partit al Camp Nou i gaudir d’una experiència VIP a l’Estadi.      

Un vestidor amb el toc dels fans  

El FC Barcelona i Chiliz van anunciar el passat 13 de febrer el seu acord de partnership, que s’emmarca en la nova estratègia digital i comercial blaugrana. Una aliança que permetrà als fans del Barça interactuar amb el Club d’una manera innovadora, i que oferirà als fans la possibilitat d’opinar i votar en les diferents qüestions plantejades en les enquestes sobre el Club. 

Per a la primera enquesta, el Club ha llançat una acció amb què ha demanat als seus fans que  enviïn diferents propostes de disseny del nou mural que decorarà una de les parets del vestidor del primer equip.  De totes les propostes rebudes, s’han escollit quatre finalistes i ara els seguidors que disposin de Fan Tokens podran decidir, entre aquestes opcions, quina serà la que els jugadors veuran abans de sortir al camp.

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut