El FC Barcelona i Taiping Life Insurance anuncien un acord de partnership regional a la Xina

El FC Barcelona i Taiping Life Insurance anuncien un acord de partnership regional a la Xina

Amb aquesta aliança, Taiping Life Insurance es converteix en patrocinador regional del FC Barcelona i en el partner oficial del Club en la categoria d'assegurances a la Xina, inclosos els territoris de Hong Kong, Macau i Taiwan.

El FC Barcelona i Taiping Life Insurance han signat avui un acord amb què la companyia d’assegurances xinesa es converteix en patrocinador regional del Club durant tres anys i mig, i passa a ser partner oficial del Barça en la categoria d'assegurances a la Xina. 

Com a part de l'acord, la companyia compta amb els drets de màrqueting i publicitat per als LED virtuals durant la retransmissió a la Xina dels partits del Barça disputats al Camp Nou. La companyia va activar aquests drets de LED virtual per primera vegada durant el partit entre el FC Barcelona i el Getafe de dissabte passat per expressar, juntament amb el Club, un missatge en suport dels afectats pel coronavirus a la Xina.

Així mateix, Taiping Life Insurance i el FC Barcelona tenen previst llançar una sèrie de campanyes online i offline destinades a reforçar l’engagement amb els aficionats, que inclouen premis com l'oportunitat de gaudir d'un partit al Camp Nou, així com l'opció de col·laborar en campaments i clínics de la Barça Academy, i la possibilitat de treballar conjuntament en la creació de contingut personalitzat per a les plataformes de xarxes socials oficials del Club a la Xina. Tot això, amb l'objectiu d'oferir experiències autèntiques i úniques als clients de Taiping Life Insurance i als seguidors del Barça a la Xina. Unes accions que s’inclouen dins l'estratègia digital global del Club per proporcionar contingut de qualitat adaptat al mercat local i apropar així el Barça als espectadors xinesos.

Declaracions de Cheng Yonghong, CEO de Taiping Life Insurance:

“Estem orgullosos d'anunciar el començament de la nostra cooperació amb el FC Barcelona com a partner regional. Barça i Taiping tenen una rica història de marca, i el Barça és un dels clubs de futbol més reconeguts del món. La promoció de la marca Barça arriba amb èxit a tots els racons del món i té una gran base de seguidors a la Xina. Aquesta associació millorarà encara més la consciència de marca de Taiping a nivell internacional i la capacitat d'oferir una experiència única de servei al client". 

La Xina és un mercat clau per al Barça, on el Club va ser nomenat recentment el club número 1 online al país asiàtic en els premis Xarxa Card 2020 organitzats per l'agència Mailman.  

Sobre China Taiping 

Taiping Life Insurance Co., Ltd. (TPL), afiliada a la Xina Taiping Insurance Group Ltd. ("la Xina Taiping"), amb seu a Xangai, té un capital registrat de 10.030 milions de iuans i actius totals per més de 460.000 milions de iuans. Gràcies a la seva sòlida posició financera, TPL ha estat qualificada Fitch "A +" (forta) per la seva fortalesa financera durant quatre anys consecutius. En l'actualitat, TPL opera 37 sucursals i més de 1.100 institucions de tercer i quart nivell, oferint serveis que cobreixen gairebé totes les àrees del país.

La Xina Taiping, una companyia de grup financer i d'assegurances amb seu a Hong Kong controlada des de la Xina continental, ha estat classificada entre les Global Fortune 500 durant dos anys consecutius. L'any 2019 és el 90è aniversari de la fundació de la Xina Taiping. En l'actualitat, sota la seva nova estratègia per al desenvolupament global, la Xina Taiping s'esforça per convertir-se en una empresa internacional i moderna de grup financer i d'assegurances amb competitivitat global, i per aconseguir la seva gran visió de "Compartir Taiping" a través dels esforços conjunts de totes les parts, inclòs l'Estat, clients, socis, accionistes, empleats i el públic general.

 

 

 

Força Barça
Força Barça

Relacionat Amb aquest contingut

Tanca l'article

Relacionat Amb aquest contingut