Comunicat del FC Barcelona

El FC Barcelona nega rotundament cap relació i, encara més, la contractació de serveis vinculats a comptes de xarxes socials que hagin difós missatges negatius o de menysteniment en relació amb qualsevol persona, entitat o organització que tingui o hagi tingut relació amb el Club

Arran de les informacions difoses avui sobre la contractació d’una empresa dedicada a crear estats d’opinió a les xarxes socials per erosionar la imatge de tercers relacionats directament o indirectament amb el Club, el FC Barcelona:

1.- Nega rotundament cap relació i, encara més, la contractació de serveis vinculats a comptes de xarxes socials que hagin difós missatges negatius o de menysteniment en relació amb qualsevol persona, entitat o organització que tingui o hagi tingut relació amb el Club.

2.- I3 Ventures, proveïdor del Club, no té cap vincle amb aquests comptes i, si es demostrés cap mena de relació, el Club rescindiria immediatament la seva relació contractual i exerciria les accions legals oportunes en defensa dels seus legítims interessos.

3.- Així mateix, el FC Barcelona confirma que té contractats serveis de monitorització de xarxes socials amb l’objectiu de tenir coneixement, tant dels missatges positius com dels negatius, dels quals l’Entitat n’és l’objecte.

4.- Amb la contractació d’aquests serveis, el Club vetlla per protegir i preservar la seva reputació, així com la d’aquelles persones vinculades al Club (patrocinadors, jugadors, directius, socis, penyistes...), en la mesura que la protecció d’aquesta reputació és un element primordial i un deure irrenunciable per als qui treballen per l’Entitat.

5.-El Club exigeix la rectificació immediata de les informacions difoses i es reserva el dret a exercir les accions legals oportunes contra qui segueixi implicant el Club en aquesta mena de pràctiques.